اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) صورت گرفت؛

برگزاری نشست اساتید دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در قم

خبرگزاری فارس: ‌نشست فرهنگی آموزشی اساتید دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور ‌با حضور صفار‌هرندی در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) قم، در جوار مسجد مقدس جمکران آغاز شد.

برگزاری نشست اساتید دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور سه‌شنبه شب در مراسم آغاز نشست فرهنگی آموزشی اساتید دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور که در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) قم برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست افزایش آگاهی‌ها و سطح معرفتی اساتید و هیئت علمی دانشگاه پیام نور است.
علیرضا اژدر با بیان اینکه با توجه به شرایط حساس زمانی، اساتید دانشگاه باید هرچه بیشتر با مبانی و آموزه‌های دینی آشنا باشند، خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاه‌های پیام نور باید انجام فعالیت‌های فرهنگی را با جدیت پیگیری کرده و برای انتقال تجارب با یکدیگر تبادل نظر داشته باشند.
وی با اشاره به فضای علمی و معنوی شهر مقدس قم، خطاب به اساتید دانشگاه‌های پیام نور تصریح کرد: باید هرچه بیشتر از معنویت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در راستای خودسازی و تقویت باورهای اسلامی و انقلابی برخوردار شوید.
وی در پایان از انجام برنامه‌های بنیادین و تحول آفرین در عرصه‌های فرهنگی و معنوی در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری همه اساتید، دانشجویان و مسئولان امر بتوانیم گام‌هایی مثبت و موثر در این زمینه برداشته و به موفقیت‌هایی دست یابیم.
گفتنی است نشست فرهنگی آموزشی اساتید دانشگاه‌های پیام نور روز سه‌شنبه با سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد و صفار‌هرندی آغاز شده و امروز با سخنرانی حجت‌اسلام قرائتی و آقایان کچویی و جعفری با موضوع بیداری اسلامی و مهدویت ادامه می‌یابد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول