اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد سفر رهبری به قم؛

مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با سالگرد سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی کارگران استان قم به بهره‌برداری رسید.

مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی کارگران استان قم که در ابتدای جاده قدیم قم تهران واقع است، سه‌شنبه شب با حضور مدیران استانی، استاندار قم، شهردار قم، مدیر‌کل امور ورزش وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور و مسئولان انجمن‌ها و اتحادیه‌های کارگری استان قم به بهره‌برداری رسید.
طرح عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی کارگران استان قم از سال 1384 آغاز شد و تاکنون قسمت‌هایی از آن نیز به بهره‌برداری رسیده بود اما عصر دیروز مراسم بهره‌برداری از زمین چمن این مجموعه برگزار شد.
مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی کارگران استان قم که با اعتبارات استانی و ملی در حال تکمیل است، در 7 هکتار بنا شده است که 2 هکتار آن مربوط به زمین چمن و مخصوص ورزش فوتبال است.
فاز جدید این مجموعه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است که 10 درصد آن از اعتبارات استانی و 90 درصد آن از اعتبارات ملی تامین شده است.
مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی کارگران استان قم به اتحادیه‌های کارگری و کارگران استان قم اختصاص دارد اما دیگر تیم‌های ورزشی و غیرکارگری نیز می‌توانند از این امکانات بهره‌مند باشند.
در پایان مراسم افتتاحیه و بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی کارگران استان قم، زمین چمن، روشنایی محوطه، سکوی تماشاگران و رختکن مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان مورد بازدید استاندار، شهردار و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول