اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

پارک موزه سیستان و بلوچستان نماد وحدت شیعه و سنی است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: پارک موزه سیستان و بلوچستان به عنوان نمادی از وحدت اقوام شیعه و سنی در دفاع مقدس مطرح است.

پارک موزه سیستان و بلوچستان نماد وحدت شیعه و سنی است
 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، محمد باقرزاده در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شهدای گمنام در هرکجا که قرار داشته باشند، راهنما و ستاره هدایت و شاخصه‌ای هستند که مردم به وجود آنان افتخار می‌کنند.بیش از 500 نقطه از ایران اسلامی همچنان در انتظار میزبانی از شهدای گمنام هستند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: خوشبختانه اکثر شهرهای سیستان و بلوچستان مزین به وجود شهدای گمنام و یادمان این عزیزان و زیارتگاهی برای شیعه و سنی این استان شده‌اند.
باقرزاده تصریح کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های زیادی در ابعاد مختلف دارد و می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری در زمینه فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس مطرح باشد.
وی خاطرنشان کرد: مردم این استان شهدای بزرگوار زیادی از جمله شهیدان میرحسینی، محمد امین میرمرادزهی و حسین بر را تقدیم انقلاب کرده‌اند که با ملاحظه مجموعه شهدا این استان می‌تواند از یادمان‌های مختلف برخوردار شود.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه پشتوانه امنیت فرهنگی ایمان است، بیان داشت: اگر ایمان وجود داشته باشد فرهنگ نیز شکل و هویت دینی پیدا می‌کند.
باقرزاده گفت: از سوی این بنیاد 200 مناسبت تبلیغی در کشور در زمینه دفاع مقدس شامل بخش‌های مختلف از جمله رخدادهای ملی، منطقه‌ای و یگانی اجرا می‌شود.
وی با تشریح فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه‌هایی از جمله امور مهندسی و یادمان‌ها، ادبیات و هنر افزود: در حال حاضر در 31 استان کشور، طرح ایجاد پارک موزه‌ها در حال اجراست که اکثر استان‌ها نیز کارهای مربوط به تملک زمین و طراحی و مطالعات را انجام داده‌اند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: پارک موزه استان سیستان و بلوچستان نیز با جدیت در حال ساخت است که به عنوان نمادی از وحدت اقوام شیعه و سنی در دفاع مقدس مطرح است.
در این مراسم حمزه دهقان به عنوان مدیر کل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان معرفی و از زحمات احمد اعرابی مدیر سابق این بنیاد که اکنون در بستر بیماری است، تقدیر شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول