اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماهه نخست سال‌جاری صورت گرفت؛

ویزیت 325 هزار بیمار زنجانی توسط تامین اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در شش ماهه نخست سال‌جاری 325 هزار مورد بیمار به صورت سرپایی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی ویزیت شده‌اند.

ویزیت 325 هزار بیمار زنجانی توسط تامین اجتماعی
محمد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر افراد مسئول در تامین اجتماعی در استان زنجان در تلاش هستند تا به ارائه خدمات هر چه بهتر به بیماران بپردازند.
وی با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده به بیماران و افراد زیر پوشش تامین اجتماعی استان زنجان افزود: مسئولان تامین اجتماعی خدمات خود را به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم به بیماران ارائه می‌دهد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در حوزه مستقیم دو بیمارستان امام حسین ‌(ع) و بیمارستان امید ابهر در حال ارائه خدمات به بیماران هستند، ادامه داد: همچنین چند درمانگاه تامین اجتماعی نیز در استان زنجان وجود دارد که خدمات لازم را به بیماران ارائه می‌دهند.
وی با اشاره به آمار عملکرد تامین اجتماعی در شش ماهه نخست سال‌جاری ادامه داد: در نیمه نخست سال‌جاری 325 هزار بیمار به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تامین اجتماعی استان زنجان مورد ویزیت قرار گرفته‌اند.
محمدی همچنین یادآور شد: در شش ماهه نخست سال‌جاری 11هزار و 800 بیمار در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان بستری شده‌اند.
وی ادامه داد: در نیمه نخست سال‌جاری 5 هزار و 100 بیمار نیز در مراکز درمانی تامین اجتماعی مورد عمل جراحی قرار گرفته‌اند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان همچنین با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال‌جاری 43 هزار مورد مراجعه به آزمایشگاه در مراکز درمانی تامین اجتماعی صورت گرفته است، اضافه کرد: در نیمه نخست سال‌جاری 10 هزار و 200 مورد نیز به مراکز رادیولوژی متعلق به تامین اجتماعی استان زنجان مراجعه کرده‌اند.
وی همچنین از انجام چند اقدام در حوزه درمان توسط تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد و گفت: اخذ مجوز راه‌اندازی درمانگاه در شهرستان قیدار از اواخر سال گذشته یکی از اقداماتی است که در این حوزه صورت گرفته است.
محمدی با بیان اینکه اعتبار اولیه مورد نیاز برای ساخت این درمانگاه 80 میلیون تومان است، افزود: در حال حاضر این درمانگاه آماده آغاز عملیات ساختمانی است.
وی همچنین از تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) به تجهیزات چشم پزشکی خبر داد و گفت: اعتبار اختصاص یافته در این بخش 100 میلیون تومان بوده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در حوزه اداری اضافه کرد: در این حوزه مسئولان تامین اجتماعی اقدام به جذب نیرو کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در آذر ماه سال‌جاری آزمون استخدامی انجام می‌شود و 41 نفر نیرو از گروه‌های درمانی جذب تامین اجتماعی استان زنجان می‌شوند.
محمدی همچنین با اشاره به آیین‌نامه ابلاغی این سازمان گفت: در حال حاضر برخی از افراد فعال در این اداره خدمات را به صورت دور کاری نیز انجام می‌دهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول