اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان یزد:

بنیاد نخبگان یزد از برگزیدگان مسابقات قرآنی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان یزد از حمایت این بنیاد از برگزیدگان مسابقات قرآنی خبر داد.

بنیاد نخبگان یزد از برگزیدگان مسابقات قرآنی حمایت می‌کند
حبیب زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با بیان اینکه آئین‌نامه پشتیبانی از برگزیدگان مسابقات قرآنی به منظور پشتیبانی از برگزیدگان در رشته‌های قرائت و حفظ کل تدوین شده است، اظهار داشت: بنیاد نخبگان استان یزد در همین راستا از برگزیدگان مسابقات قرآنی حمایت خواهد کرد.
وی افزود: حمایت‌های بنیاد نخبگان در این حوزه در دو سطح یک و دو صورت می‌گیرد که نفرات اول تا سوم مسابقات قرآنی بین‌المللی در کشورهای ایران و مالزی در رشته قرائت، نفرات اول تا سوم مسابقات قرآنی بین‌المللی ایران و عربستان در رشته حفظ کل و دارندگان مدرک تخصصی درجه یک حفظ قرآن کریم را شامل می‌شود.
زارع تسهیلات سطح یک را شامل کمک هزینه سفر عمره مفرده، جوایز تحصیلی سطح یک در صورت اشتغال به تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های داخل و در مقاطع سطح یک حوزه‌های علمیه، تسهیلات نظام وظیفه و اعتبار پژوهش و نوآوری به پژوهشگران حوزه و دانشگاه برای انجام پژوهش‌های نوین و فعالیت‌های نوآورانه در یکی از دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و یا مراکز مورد تأیید بنیاد در زمینه علوم قرآنی برشمرد.
وی ادامه داد: کمک هزینه شرکت در دوره‌های کوتاه مدت و فرصت مطالعاتی و اعتبار آموزش قرآن برای تشکیل کلاس‌های آموزشی در زمینه تخصص قرآنی با نظارت یکی از مراجع مورد تأیید بنیاد از دیگر تسهیلات سطح یک برگزیدگان قرآنی است.
زارع خاطرنشان کرد: افراد مشمول سطح دو بنیاد شامل نفرات اول تا سوم مسابقات سراسری کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه، نفرات اول تا سوم مسابقات برجسته بین‌المللی قرآن در کشورهای مختلف مشروط بر معرفی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه و نفرات اول تا سوم مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان کشورهای اسلامی است.
وی ادامه داد: مشمولان سطح دو از حمایت‌هایی از قبیل کمک هزینه سفر عمره مفرده، جوایز تحصیلی سطح دو در صورت اشتغال به تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های داخل و یا در مقاطع سطح دو، سه و چهار حوزه‌های علمیه و تسهیلات نظام وظیفه برخوردار می‌شوند.
زارع خاطرنشان کرد: سقف اعتبارات و کمک هزینه‌های ذکر شده در آئین‌نامه هر سال توسط رئیس بنیاد ملی نخبگان تعیین می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول