اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

تقویت بازرسی‌ها به کم شدن تخلفات اصناف کمک کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: تقویت بحث نظارت و کنترل تخلفات اصناف و بازاریان را به شدت کاهش می‌دهد.

تقویت بازرسی‌ها به کم شدن تخلفات اصناف کمک کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان خلخال اظهار داشت: در فصول و ایام مختلف سال شاهد تقویت بحث نظارت بر اصناف و بازاریان هستیم که امیدواریم این نظارت‌ها به صورت فراگیر و دائمی باشد تا صنفی به خود اجازه تخلف و تخطی را ندهد.
وی تصریح کرد: در این بازرسی‌ها برخورد مناسب اسلامی و دینی باید به بازرسان آموزش داده شود تا مبادا در برخوردهای خود دچار بداخلاقی و بی‌حرمتی شوند.
عبداللهی خاطر نشان کرد: ارشاد و راهنمایی این قشر توسط بازرسان مجامع امور صنفی و سایر ارگان‌های نظارتی سبب رضایتمندی مردم از اصناف در تأمین مایحتاج عمومی مردم می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: برخی از غفلت‌ها در بحث نظارت سبب شد تا مردم در ماه‌های گذشته در تأمین برخی از مایحتاج خود دچار مشکلات و تنگناهایی شوند اما با تدبیر درست مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی شاهد کاستن از التهاب کاذب بازار به ویژه در قیمت تخم‌مرغ هستیم.
وی با یادآوری این‌که تجار و بازرگانان ما باید در فعالیت‌های خود به مبانی بهتر و شایسته‌تر از سود و زیان، شیوه عادلانه ارتباطات توجه کنند، ادامه داد: تجار ما زمانی می‌توانند ادعای تجارت اسلامی و مکتبی را داشته باشند که در عرصه صادرات به دور از هرگونه غل و غش به اصل تولید کیفی توجه کنند.
عبداللهی همچنین از تغییر اداره بازرگانی خلخال به اداره صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و گفت: از مسئولان انتظار داریم در مکاتبات اداری خود از نام جدید استفاده کنند.
به گزارش فارس، فرماندار خلخال همچنین از آغاز فعالیت انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان خلخال خبر داد و افزود: هدف این انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان و عموم مردم است.
به گزارش فارس، در این جلسه سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال از تشدید بازرسی‌ها در نیمه‌اول امسال خبر داد و تصریح کرد: در دو ماه اخیر یک هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است.
بقیة‌الله بابایی خاطر نشان کرد: کل پرونده‌های تشکیل شده 92 مورد بوده که ارزش ریالی آنها حدود 80 میلیون ریال است.
وی اضافه کرد: بازرسی از نانوایی‌ها با هدف پخت مناسب و با کیفیت همچنان ادامه دارد و نانوایان هیچ بهانه‌ای برای پخت بی‌کیفیت ندارند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول