اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل خدمات درمانی استان مرکزی:

مراکز خصوصی استان مرکزی مطالبات خود را دریافت کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل خدمات درمانی استان مرکزی از پرداخت کلیه مطالبات مربوط به مراکز خصوصی طرف قرارداد تا پایان مرداد ماه 90 خبر داد.

مراکز خصوصی استان مرکزی مطالبات خود را دریافت کردند
محمد جیریایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مراکز دولتی طرف قرارداد نیز تا پایان تیر ماه امسال تمام مطالبات خود را از این مرکز دریافت کرده‌‌اند.
وی تصریح کرد: این اداره کل خدمات قابل ارائه به 578 هزار و 333 نفر جمعیت  زیر پوشش را از طریق 767 موسسه درمانی طرف قرارداد ارائه می‌دهد.
مدیرکل خدمات درمانی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  اجرای طرح بیمه درمان روستائیان و عشایر گفت: توسعه و تعمیم پوشش بیمه‌ای برای تمام گروه‌های مشمول این قانون با اولویت نیازمندان و روستائیان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مهم خدمات درمانی است که در ماده 4 قانون بیمه همگانی خدمات درمانی  نیز صریحا به این مهم اشاره شده است.
جیریایی اظهار کرد: اداره کل بیمه خدمات درمانی استان مرکزی از زمان اجرای طرح تاکنون موفق شده‌ است از تعداد 590 هزار و 423 نفر جمعیت روستایی و شهری زیر 20 هزار نفر برای 401 هزار و 78 نفر جمعیت در قالب 1134 روستا و 189 هزار و 345 نفر در قالب 26 شهر با جمعیت زیر 20 هزار نفر دفترچه روستایی صادرکند که این رقم بالغ بر 69 درصد از جمعیت ساکن را شامل می‌شود.
وی ادامه داد: تعداد شبکه‌های بهداشتی درمانی طرف قرارداد این اداره کل در تمامی شهرستان‌های استان از جمله اراک، شازند، آشتیان، خمین، دلیجان، محلات، ساوه، تفرش، کمیجان و زرندیه فعال و در حال خدمت هستند.
مدیرکل خدمات درمانی استان مرکزی اظهار داشت: همچنین از شروع اجرای طرح تعداد مراکز بهداشتی درمانی فعال به 421 مرکز خانه بهداشت و 104 مرکز بهداشت درمانی روستایی و شهری، 127 پزشک سطح یک روستایی و 104 ماما رسیده‌ است و همه مراکز دارای داروخانه و 32 مرکز دارای آزمایشگاه فعال هستند و خدمات بیمه‌ای را به این عزیزان ارائه می‌کنند.
وی افزود: در راستای اجرای تقویم آموزشی ارسالی از سوی سازمان بیمه خدمات درمانی کشور از ابتدای سال 90 تاکنون این اداره دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف از جمله؛ نظام و آئین نامه‌های اداری، جعل اسناد و راه‌های مقابله با آن، سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، 10 برنامه تحول اداری، رسیدگی به اسناد بستری قلب و عروق، رسیدگی به اسناد فیزیوتراپی و پودمان بهبود مدیریت مدیران(برنامه‌ الزامی شماره یک) را جمعا به میزان 4046 نفر ساعت در راستای به روز کردن اطلاعات کارکنان برگزار کرده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول