اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری خراسان جنوبی؛

کتاب عکس‌های انقلاب خراسان جنوبی منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: به همت این نهاد کتاب عکس‌های انقلاب خراسان جنوبی منتشر می‌شود.

کتاب عکس‌های انقلاب خراسان جنوبی منتشر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان جنوبی، علی کریمیان اظهار داشت: به همت حوزه هنری نخستین کتاب عکس مبارزات مردم جنوبی خراسان منتشر می‌شود.
وی گفت: از کلیه علاقمندان به ثبت مصور تاریخ استان دعوت کرده‌ایم تا آثار خود را در اختیار این مجموعه قرار داده تا نسبت به انتشار آن اقدام شود.
معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان جنوبی اظهار داشت: عکس‌های انقلاب مرتبط با مبارزات مردم استان از سال‌های 42 تا 57 است.
کریمیان از کلیه هم استانی‌ها خواست تا چنانچه عکس‌هایی از تجمعات، تظاهرات، شخصیت‌ها و اماکن آن دوره دارد به دفتر ادبیات و پایداری حوزه هنری اعلام کرده تا آثار آنها با نام خودشان در این مجموعه عکس منتشر شود.
وی خاطرنشان کرد: این طرح یکی از چندین طرح مصوب کارگروه فرهنگ و هنر استان برای حوزه هنری است که در دستور کار قرار گرفته است.
معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان جنوبی همچنین به همت حوزه هنری خراسان جنوبی و با همکاری اساتید برجسته کشوری کارگاه نویسندگی تاریخ شفاهی استان برگزار می‌شود.
کریمیان ادامه داد: این کارگاه در دو بخش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با همکاری جمعی از نویسندگان برجسته کشوری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به وجود گنجینه‌های فراوان در میان شخصیت‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: کلیه علاقمندانی که بتوانند پس از گذراندن دوره بالاترین امتیاز کارگاه را کسب کنند حوزه هنری در راستای تولید و جمع‌آوری خاطرات شفاهی شخصیت‌های تاریخی، انقلابی و حماسه سازان دفاع مقدس با آنها قرارداد می‌بندد.
معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان جنوبی با اشاره به زمان محدود در نظر گرفته شده برای ثبت نام در این کارگاه از همه علاقمندان به نویسندگی در این بخش خواست تا هر چه سریع‌تر برای ثبت‌نام به مرکز آموزشی سوره واقع در خیابان طالقانی، بین طالقانی شش و هشت و یا با شماره 2228092 تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول