اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان اتوبوسرانی بیرجند خبر داد:

فعالیت 110 دستگاه اتوبوس در حوزه حمل و نقل بیرجند

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند گفت: در حوزه مدیریت حمل و نقل شهرستان بیرجند 110 دستگاه اتوبوس فعال هستند.

فعالیت 110 دستگاه اتوبوس در حوزه حمل و نقل بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یدالله غلام‌پور ظهر امروز در بازدید شهردار بیرجند از مناطق دو گانه اظهار داشت: طی دو سال گذشته بیش از شش خط اتوبوسرانی جدید در مسیرهای پایانه آزادی سراب، پایانه آزادی امیرآباد و حاجی‌آباد، مهرشهر میدان امام حسین(ع)، پایانه آزادی دستگرد، پایانه ابوذر بجد و شوکت‌آباد، پایانه ابوذر محمد شهر و پایانه آزادی معصومیه پایین راه‌اندازی شده است.
وی افزود: نصب بیش از 103 سایبان جدید ایستگاه اتوبوس، بازسازی و نصب مجدد 30 دستگاه سایبان، بازسازی 10 دستگاه اتوبوس، احداث توقفگاه مرکزی سازمان، ایجاد فضای سبز سازمان و توسعه ساختمان اداری نیز از جمله اقدامات این سازمان است.
سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند با اشاره به اقدامات حوزه واحد فناوری اطلاعات سازمان گفت: خرید 50 هزار کارت مایفر هوشمند، شارژ 15 هزار قطعه کارت مایفر و تحویل به دانشگاه‌ها، توسعه بستر استفاده از سیستم کارت بلیت الکترونیک به تعداد 30 دستگاه اتوبوس، واگذاری باجه‌های شارژ بلیت به فروشگاه‌های سطح شهر و کاهش هزینه توزیع شارژ از 9 درصد به دو درصد، ایجاد شبکه وایرلس و ارتباط پایانه‌های اتوبوسرانی با سازمان و راه‌اندازی سیستم دوربین مدار بسته کارگاه و ایستگاه‌های سطح شهر و ورودی سازمان تحت شبکه از فعالیت‌های این حوزه است.
غلام‌پور به بیان موانع و مشکلات پیش رو سازمان پرداخت و تصریح کرد: ضعیف بودن بدنه کارشناسی سازمان بر اساس چارت سازمانی مصوب، مشکلات جسمی رانندگان با سابقه بالای 20 سال و عدم شمولیت قانون مشاغل سخت و زیان‌آور برای این افراد، عدم پرداخت به موقع یارانه بلیت سهم دولت و بلیت رانندگان بخش خصوصی از جمله مشکلاتی است که گریبانگیر سازمان است.
شهردار بیرجند نیز در این دیدار هدف از برگزاری این بازدید‌ها را ارتباط دوسویه با مسئولان شهرداری در راستای رسیدگی به برخی از مشکلات و چالش‌های پیش رو مطرح کرد.
جواد وحدتی‌فرد خاطرنشان کرد: با حضور بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در این حوزه بوده‌ایم.
وی ادامه داد: در راستای رسیدن به اهداف عالی ابتدا باید این هدف‌ها را ترسیم کنیم سپس در راه رسیدن به آن گام برداریم که خصوصی‌سازی نیز گامی در راه رسیدن به اهداف عالی است.
شهردار بیرجند در ادامه هدف گذاری در سازمان، نظارت قوی و مستمر بر بخش خصوصی و ارتقای سطح کیفیت و کمیت این بخش، ارتباط بیشتر و تنگاتنگ با مردم در راستای پوشش نقاط ضعف سازمان با ارائه پرسشنامه به شهروندان، توجه به مباحث آموزشی به عنوان یک رکن اساسی و تاثیرگذاری مدیران بر افکار پرسنل تاکید کرد.
در پایان این نشست پرسنل سازمان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود در زمینه‌های مختلف از جمله ساماندهی ایستگاه ابوذر، امنیت اطراف سازمان، افزایش محدوده خدماتی، تقویت بدنه کارشناسی سازمان و فرهنگ‌سازی برای رانندگان در ارتباط با شهروندان پرداختند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول