به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یدالله غلامپور ظهر امروز در بازدید شهردار بیرجند از مناطق دو گانه اظهار داشت: طی دو سال گذشته بیش از شش خط اتوبوسرانی جدید در مسیرهای پایانه آزادی سراب، پایانه آزادی امیرآباد و حاجیآباد، مهرشهر میدان امام حسین(ع)، پایانه آزادی دستگرد، پایانه ابوذر بجد و شوکتآباد، پایانه ابوذر محمد شهر و پایانه آزادی معصومیه پایین راهاندازی شده است.
وی افزود: نصب بیش از 103 سایبان جدید ایستگاه اتوبوس، بازسازی و نصب مجدد 30 دستگاه سایبان، بازسازی 10 دستگاه اتوبوس، احداث توقفگاه مرکزی سازمان، ایجاد فضای سبز سازمان و توسعه ساختمان اداری نیز از جمله اقدامات این سازمان است.
سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند با اشاره به اقدامات حوزه واحد فناوری اطلاعات سازمان گفت: خرید 50 هزار کارت مایفر هوشمند، شارژ 15 هزار قطعه کارت مایفر و تحویل به دانشگاهها، توسعه بستر استفاده از سیستم کارت بلیت الکترونیک به تعداد 30 دستگاه اتوبوس، واگذاری باجههای شارژ بلیت به فروشگاههای سطح شهر و کاهش هزینه توزیع شارژ از 9 درصد به دو درصد، ایجاد شبکه وایرلس و ارتباط پایانههای اتوبوسرانی با سازمان و راهاندازی سیستم دوربین مدار بسته کارگاه و ایستگاههای سطح شهر و ورودی سازمان تحت شبکه از فعالیتهای این حوزه است.
غلامپور به بیان موانع و مشکلات پیش رو سازمان پرداخت و تصریح کرد: ضعیف بودن بدنه کارشناسی سازمان بر اساس چارت سازمانی مصوب، مشکلات جسمی رانندگان با سابقه بالای 20 سال و عدم شمولیت قانون مشاغل سخت و زیانآور برای این افراد، عدم پرداخت به موقع یارانه بلیت سهم دولت و بلیت رانندگان بخش خصوصی از جمله مشکلاتی است که گریبانگیر سازمان است.
شهردار بیرجند نیز در این دیدار هدف از برگزاری این بازدیدها را ارتباط دوسویه با مسئولان شهرداری در راستای رسیدگی به برخی از مشکلات و چالشهای پیش رو مطرح کرد.
جواد وحدتیفرد خاطرنشان کرد: با حضور بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل شاهد پیشرفتهای چشمگیری در این حوزه بودهایم.
وی ادامه داد: در راستای رسیدن به اهداف عالی ابتدا باید این هدفها را ترسیم کنیم سپس در راه رسیدن به آن گام برداریم که خصوصیسازی نیز گامی در راه رسیدن به اهداف عالی است.
شهردار بیرجند در ادامه هدف گذاری در سازمان، نظارت قوی و مستمر بر بخش خصوصی و ارتقای سطح کیفیت و کمیت این بخش، ارتباط بیشتر و تنگاتنگ با مردم در راستای پوشش نقاط ضعف سازمان با ارائه پرسشنامه به شهروندان، توجه به مباحث آموزشی به عنوان یک رکن اساسی و تاثیرگذاری مدیران بر افکار پرسنل تاکید کرد.
در پایان این نشست پرسنل سازمان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود در زمینههای مختلف از جمله ساماندهی ایستگاه ابوذر، امنیت اطراف سازمان، افزایش محدوده خدماتی، تقویت بدنه کارشناسی سازمان و فرهنگسازی برای رانندگان در ارتباط با شهروندان پرداختند.
انتهای پیام/م20
اخبار مرتبط
-
تجمیع سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی اردبیل
-
کنترل محورهای جدید خطوط ویژه اتوبوسرانی شیراز
-
تحویل نخستین اتوبوس آمبولانس پیشرفته به اورژانس 115 قم
-
دیون ناوگان اتوبوسرانی اصفهان افزایش یافته است
-
دولت 84 درصد هزینههای خرید اتوبوسهای تبریز را تامین میکند
-
نصب 18 دستگاه سایبان ایستگاه اتوبوس در باقرشهر
-
تور ماهیگیری به جای کارت بلیط اتوبوس!
-
برخورد اتوبوس با کامیون 18 کشته و زخمی برجا گذاشت
-
90درصد اتوبوسهای شهر ساری اجارهای هستند
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
پر بازدید ها
پر بحث ترین ها
بیشترین اشتراک
تازه های کتاب