اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر آموزش و اشتغال سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا:

عرصه‌های جدید فعالیت بسیج سازندگی افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و اشتغال سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا گفت: عرصه‌های جدید فعالیت بسیج سازندگی در سطح استان افزایش می‌یابد.

عرصه‌های جدید فعالیت بسیج سازندگی افزایش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از بسیج سازندگی استان آذربایجان‌شرقی، محمد غروبی اظهار کرد: ایجاد بهترین شرایط برای پرورش استعدادها و بهره‌دهی بهتر از طریق آموزش محقق و میسر می‌شود.
وی اضافه کرد: آموزش از بدو زندگی انسان و همزاد و همسفر او بوده و در عصر ما هم از ضروریات جامعه و هر سازمان محسوب می‌شود.
غروبی گفت: مهمترین ثروت هر سازمان و تشکیلاتی انسان‌ها هستند و کارکنان هر سازمان نقش تعیین کننده‌ای در انجام وظایف و مأموریت‌های آن سازمان دارند.
وی افزود: با این حساب مدیریت آموزش و اشتغال بسیج سازندگی سپاه عاشورا مطابق برنامه‌های پیش‌بینی شده اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی مدیران شعبات بسیج سازندگی حوزه‌های مقاومت محلات و اقشار به همراه بسیج سازندگی نواحی در سطح استان کرده است.
مدیر آموزش و اشتغال سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا در ادامه تصریح کرد: این کلاس آموزشی با استعداد 250 نفر در قالب چهار کلاس اعم از یک کلاس ویژه خواهران و سه کلاس ویژه برادران در مرکز آموزش بسیج پادگان شهید تجلایی، با بهره‌گیری از امکانات پادگان و خود سازمان بسیج سازندگی از نظر تأمین اساتید و پشتیبانی‌های لازم، به نحو مطلوبی برگزار شد.
وی ادامه داد: با گذشت زمان نیاز آموزش‌ها با توجه به تغییر و تحول در مسئولان بسیج سازندگی در نواحی و نیروهای بسیجی و غیربسیجی فعال در عرصه‌های مختلف سازندگی بیشتر شده و به تعداد فعالان افزوده می‌شود ضمن اینکه عرصه‌های جدیدی برای فعالیت در سطح استان افزایش می‌یابد.
غروبی ادامه داد: در این راستا ضرورت ایجاب می‌کند از سویی با هدف بالا بردن سطح کیفی فعالان بسیج سازندگی و همچنین بالا بودن عرصه‌های فعالیت در بسیج سازندگی، توانایی و بازدهی فعالیت در هر عرصه‌ای را آماده سازیم.
انتهای  پیام/ح30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول