اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان تاکید کرد:

استفاده از تفکر نخبگان در آموزش و پرورش زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به شرایط حساس آموزش و پرورش گفت: باید از فکر و اندیشه نخبگان در برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش استفاده کرد.

استفاده از تفکر نخبگان در آموزش و پرورش زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی شامگاه یک‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه استفاده از تجربه کسانی که عمری را در آموزش گذرانده‌اند برای تعلیم و تربیت نسل امروز جامعه ضروری است، اظهار داشت: رشد فکری جامعه به دست آموزش و پرورش رقم می‌خورد.
وی با اشاره به اینکه اگر رشد اقتصادی کشور بالای 20 درصد باشد اما این پیشرفت همراه با عدالت نباشد جامعه به سمت نابودی می‌رود، افزود: انتظار جامعه و نظام جمهوری اسلامی پیشرفت همراه با عدالت است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به روز 13 آبان و شهادت شهید حسین فهمیده و  اینکه ایران کشوری است که غیر ممکن‌ها در آن ممکن شده است، اظهار داشت: 36 میلیون شهید دانش‌آموز از 200 هزار شهید هشت سال دفاع مقدس منحصر به فرد است.
وی با بیان اینکه راهیان نور گوشه‌ای از انتظاراتی است که شهدا از ما دارند، خاطر نشان کرد: ادای دین در مقابل فداکاری شهدا از وظایف مهم است.
احمدی با اشاره به اینکه در شورای آموزش و پرورش کمتر به بحث نرم‌افزاری پرداخته شده است، افزود: با توجه به اینکه امسال سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده باید همه کارها به صورت جهادی انجام شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به مدال آوری دانش‌آموزان زنجانی در المپیادهای مختلف گفت: باید جوانان مدال آور به جوان‌های دیگر نشان داده شوند تا به الگوی مناسب در جامعه تبدیل شوند.
وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان نیز باید با ساخت برنامه ویژه آموزش و پرورش و معرفی جوان‌های نمونه به جامعه در نسل جوان ایجاد تحرک و پویایی کند، خاطر نشان کرد: برنامه‌های ساخته شده باید علاوه بر جذاب بودن تاثیرگذار نیز باشد.
احمدی در زمینه برنامه‌های قرآنی از جمله طرح همگام با قرآن نیز تصریح کرد: معاونت سیاسی استانداری آمادگی دارد تا به هر گونه طرح جذاب قرآنی کمک کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان یاد آور شد: این یک واقعیت انکار ناپذیر است که هر چه در حوزه قرآنی کار شود باز هم کم است.
وی افزود: استان زنجان به پایتخت شور و شعور حسینی معروف است بنابراین انتظار می‌رود دانش‌آموزان این استان در عرصه‌های فرهنگی همیشه دارای مقام‌های برتر باشند.
گفتنی است، در پایان این جلسه از دانش‌آموزان مدال آور در المپیادهای شیمی، ریاضی، ادبیات و نجوم با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول