اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز ازدواج مولای متقیان علی(ع)؛

نمایشگاه خوشنویسی در دهگلان برپا شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت سالروز ازدواج مولای متقیان حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) نمایشگاه خوشنویسی در شهرستان دهگلان برپا شد.

نمایشگاه خوشنویسی در دهگلان برپا شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت ‌و گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهارداشت: این نمایشگاه خطاطی گزیده‌ای از آثار هنرمند علی‌اکبر مرادی است.
حمیدرضا خوشبخت افزود: در این نمایشگاه 24 اثر از این هنرمند با موضوع‌های دینی و قرآنی با خط نستعلیق و ثلث در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
به گفته وی، این نمایشگاه خوشنویسی به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی شهرستان قروه دایر و بازدید برای عموم مردم آزاد است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه در ادامه بر الگو گیری جوانان از زندگی سرشار از معنویت و سادگی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) تاکید کرد و افزود: برگزاری این نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مشابه آن می‌تواند در شناساندن هرچه بیشتر این الگوهای ارزشمند به جامعه به ویژه به جوانان نقش مهمی داشته باشد.
خوشبخت ترویج فرهنگ قرآن و عترت در جامعه اسلامی به ویژه در بین نسل جوان را از دیگر تاثیرات برگزاری این نمایشگاه خواند و ادامه داد:  از آنجا که قرآن سراسر نور است می‌تواند جامعه را در برابر ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی محفوظ نگه داشته و نورانیت و معنویت را در جامعه گسترش دهد.
وی با بیان اینکه افزایش آگاهی‌‌های دینی و روحیه دین‌باوری در جوانان و نوجوانان یکی از راهکارهای توسعه فرهنگ دینی در جامعه است، خاطرنشان کرد: اگر تمام مسئولان فرهنگی در مسیر واحدی قدم برداشته و با انسجام بیشتری به ارائه کار‌ها و برنامه‌های فرهنگی بپردازند، رسیدن به هدف واحد بسیار نزدیک و تمام برنامه‌های فرهنگی به یک رویکرد زود بازده تبدیل می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول