اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

راهیابی نخبگان قرآنی سیستان‌وبلوچستان به مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌ و بلوچستان گفت: ‌نخبگان قرآنی سیستان و بلوچستان به مسابقات کشوری قرآن مقطع شکوفه‌ها در مشهد راه یافتند.

راهیابی نخبگان قرآنی سیستان‌وبلوچستان به مسابقات کشوری
حجت‌الاسلام منصور هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در آستانه برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، سی و سومین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن شکوفه‌ها و سومین دوره مسابقات اذان شکوفه از 12 آبان ماه لغایت 18 آبان ماه در تالار نور مشهد از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می‌شود.
وی افزود: در همین راستا، پیمان نخعی‌مقدم در رشته حفظ کل قرآن کریم، محمدریگی فرید در رشته حفظ 20 جزء قرآن، امید گرگیج در رشته ترتیل و رضا صفدری در رشته قرائت قرآن که در سال 89 حائز رتبه ممتاز در مسابقات قرآن کریم استان سیستان و بلوچستان شده بودند به عنوان نماینده این استان به مسابقات کشوری شکوفه‌ها اعزام می‌شوند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌ و بلوچستان ادامه داد: در بخش خواهران نیز  حمیرا کرد در رشته حفظ 20 جزء قرآن و فاطمه حجازیان در رشته ترتیل به عنوان نماینده استان سیستان و بلوچستان شرکت خواهند داشت.
هاشمی بیان کرد: این مسابقات که با حضور نفرات برتر و منتخب استان‌ها برگزار می‌شود، در گروه برادران از جمعه 13 آبان ماه آغاز و تا یکشنبه 15 آبان ماه ادامه دارد و در گروه خواهران نیز از دوشنبه 16 آبان ماه آغاز و تا چهارشنبه 18 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
وی گفت: این دوره از مسابقات در دو شیفت صبح از ساعت 8 تا 11:30 و در شیفت عصر از ساعت 14 تا 21:30 برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌ و بلوچستان افزود: مراسم افتتاحیه مسابقات گروه برادران پنج‌شنبه 12 آبان ماه از ساعت 17:30 و افتتاحیه مسابقات گروه خواهران دوشنبه مورخه 16 آبان ماه در تالار نور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول