اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار اردبیل:

درب ادارات بدهکار به شهرداری اردبیل پلمب می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل به تمام اداراتی که به شهرداری بدهکار هستند هشدار داد اگر بدهی خود را تا دو ماه آینده پرداخت نکنند در ادارات آنها تخته می‌شود.

درب ادارات بدهکار به شهرداری اردبیل پلمب می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ‌ظهر امروز در جلسه مشترک شورای شهر و شهرداری و معاونت عمرانی استانداری اردبیل اظهار داشت: ما بر اساس ماده 100 حکم تخلیه و پلمب این ادارات را دریافت می‌کنیم و دیگر قرار نیست با آنها‌ نرم‌خویی داشته باشیم.
این مسئول ابراز داشت: در چند سال گذشته مسئولان ادارات بدهکار به شهرداری هیچ اعتنایی به ضرب‌الاجل‌های ما نداشته‌اند به طوری که ما به دادستان متوسل شده‌ایم تا با ارسال نامه از طریق آنها بتوانیم آخرین بار تذکرات خود را ارائه داده و چنان چه به این تذکرات بها داده نشود ما اقدام قانونی خود را عملیاتی می‌کنیم.
شهردار اردبیل ادامه داد: قرار بود در تبادل موافقت‌نامه‌ها بدهی ادارات و دستگاه‌ها مختلف به شهرداری کسر شود که در این زمینه نیز تاکنون اقدامی انجام نشده است.
وی در مورد اجرای پروژه باغ شریعت نیز به عنوان اولویت اصلی شورا و شهرداری در سال آینده گفت: در این زمینه در حال رایزنی و پیگیری امر هستیم تا این پروژه را نیز تعیین تکلیف کرده و زمینه استفاده از بخشی از باغ شریعت را به عنوان فضای سبز برای همشهریان فراهم کنیم.
شهردار اردبیل در ادامه به احداث یادمان شهدای روحانی و آماده بودن 39 پایه مخصوص نصب این یادمان اشاره کرد و بیان داشت: 12 مورد از این پایه در سطح شهر اردبیل نصب شده و نصب یادمان شهدای جلوی مصلای اردبیل نیز با پیشرفت 60 درصد در حال انجام است.
بدری گفت: شهرداری برای احداث این یادمان‌ها بیش از 120 میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرده است که امیدواریم با حمایت مسئولان استان بخش عظیمی از این اعتبار از محل اعتبارات دولتی تامین شود.
این مسئول به برنامه‌های سال آینده شهرداری اردبیل نیز اشاره کرد  ابراز داشت: در سال آینده نیز اولویت اصلی ما آسفالت معابر، تکمیل پروژه‌ها زیربنایی و توجه جدی به بازیافت زباله است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری در پایان سخنان خود همه دستگاه‌های اجرایی،‌ نظامی و انتظامی را به تعامل و نزدیکی با شورای شهر دعوت کرد و اظهار داشت: انتظار داریم این دستگاه‌‌ها با پرداخت عوارض حق شهروندان و شهر را بهتر و شایسته ادا کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول