اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان صورت گرفت؛

توزیع ‌200جفت کفش بین دانش‌آموزان منطقه محروم کورین زاهدان‌

خبرگزاری فارس: توسط کمیته امداد سیستان و بلوچستان 200 جفت کفش بین دانش‌آموزان دختر مرکز شبانه‌روزی کورین زاهدان توزیع شد.

توزیع ‌200جفت کفش بین دانش‌آموزان منطقه محروم کورین زاهدان‌
 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان امروز در توزیع 200 جفت کفش بین دانش‌آموزان دختر مرکز شبانه‌روزی حضرت رقیه (س) بخش کورین زاهدان اظهار داشت: پایداری یک زندگی به مؤلفه‌های آسان، آگاهانه و به موقع بودن ازدواج بستگی دارد.
محسن مسعودیان‌راد افزود: همزمان با تحولات صنعتی کشور، برخی از آداب، رسوم و سنت‌ها در جامعه دستخوش تحول و تغییر شده‌اند، اما هنر آنست که این سنت‌های مؤثر در زندگی دنیوی و اخروی حفظ شوند. 
وی با تأکید بر اهمیت ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) بیان داشت: ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه (س) به فرمان خداوند، از امتیازاتی است که رسول اکرم (ص) بر آن مباهات می‌کرد. در این پیوند پر میمنت، فرشتگان آسمان در سرور و شادمانی و بهشتیان به زینت و زیور آراسته شده بودند.
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) از حیث جمال ظاهری و کمالات معنوی و اخلاقی از پدر و مادر شریفش ارث می‌برد و به عالی‌ترین کمالات انسانی آراسته بود.
مسعودیان‌راد گفت: از نسل جوان خواسته می‌شود تا این دو بزرگوار را الگوی زندگی خویش قرار دهند.
وی ایجاد مرکز حرفه آموزی و راه‌اندازی کانون فرهنگی را برای دانش‌آموزان بخش کورین و همچنین اهداء هدیه ازدواج را به همه دختران در آستانه ازدواج این مرکز نوید داد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان زاهدان نیز در این مراسم با اشاره به گستردگی خدمات ارائه شده از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فارغ از رنگ، نژاد و مذهب گفت: خدماتی که کمیته امداد حضرت امام (ره) در جای جای میهن اسلامی و به ویژه مناطق محروم نظیر بخش کورین ارائه کرده است نوید بخش عدالت، رفاه و امنیت پایدار منطقه شده است.
عیدو ریگی‌فرد افزود: بنده به نوبه خود دست تک تک مسئولان خدوم به نظام و مردم را می‌بوسم و باید به همه این تلاشگران عرصه خدمت رسانی دست مریضاد گفت که این چنین خدماتی را با حداقل زمان ممکن و حداکثر کیفیت ارائه می‌دهند.
 انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول