اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل تاکسیرانی کاشان خبر داد:

نصب نرخنامه جدید بر تاکسی‌های شهری کاشان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کاشان با اشاره به نصب نرخنامه جدید بر تاکسی‌های شهری گفت: به دلیل ناآگاهی شهروندان از این موضوع، رانندگان در صورتی که مسافر قانع نشد، آنان را برای توجیه به پاسگاه تاکسیرانی کاشان راهنمایی کنند.

نصب نرخنامه جدید بر تاکسی‌های شهری کاشان
اکبر وطنخواه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: برچسب نرخ کرایه بر 639 دستگاه تاکسی گردشی، 440 خطی و 180 بی‌سیم 133 در سطح این شهرستان نصب شده تا مردم از میزان کرایه‌ها مطلع باشند و رانندگان دچار تخلف نشوند.
وی افزود: بر اساس مصوبه اخیر شورای شهر کاشان با افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های این شهرستان، به منظور تشدید نظارت این سازمان بر فعالیت تاکسی‌ها در سطح شهر، نصب برچسب‌ نرخ‌نامه بر تاکسی‌ها اجباری شده‌است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کاشان از شهروندان درخواست کرد در هر نقطه از این شهرستان که سوار تاکسی می‌شوند به برچسب نرخ‌نامه جلوی شیشه خودرو نگاه کنند و از قیمت مسیر مطلع شوند تا از تخلف رانندگان جلوگیری شود.
وطنخواه یادآور شد: به دلیل ناآگاهی شهروندان از افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های شهرستان کاشان، رانندگان ضمن توجیه مسافران خود در صورتی که مسافر قانع نشد از دریافت افزایش قیمت خودداری کرده و آنان را به پاسگاه تاکسیرانی کاشان در میدان 15 خرداد راهنمایی کنند.
به گفته وی شهروندان در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان می‌توانند با تماس به شماره 4452400 و یا ارسال پیامک به سامانه 20001108 تخلف مربوطه را گزارش دهند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول