اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

قاچاق کالا و ارز استراتژی‌ مبارزه نظام سلطه با ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: یکی از استراتژی‌های مبارزه نظام سلطه با ایران بحث قاچاق کالا و ارز است.

قاچاق کالا و ارز استراتژی‌ مبارزه نظام سلطه با ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گناباد که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از فرمایشات مقام معظم رهبری در این رابطه مشخص است که بحث بسیار جدی است و یکی از استراتژی‌های مبارزه نظام سلطه با ایران از این منظر است.
وی افزود: در حوزه پزشکی وقتی یک تومور بدخیم در سر فردی وجود دارد در مرحله اول از بین بردن آن ابتدا تمام شاهرگ‌های حیاتی این تومور را از بین می‌برند، اگر جواب نداد آنها را بمباران می‌کنند و در نهایت ویروسی که سبب خشک شدن آن می‌شود را وارد می‌کنند و این امر را آمریکایی‌ها وارد ایران کردند که اگر شده با محاصره اگر نشد با ورود ویروس‌ها و در هر صورت باید آن را بخشکاند بنابراین در کمیسیون‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان از این منظر به قاچاق کالا نگاه می‌شود و لازم است موانع انجام صحیح ماموریت برطرف شود.
فرماندار گناباد با بیان اینکه وحدت رویه در سطح استان را انتظار داریم افزود: رتبه ممتاز مصرف لوازم آرایشی را در سطح منطقه‌ داریم به طوری که 85 درصد این لوازم قاچاق است و در شهرستان گناباد با این نوع قاچاق برخورد می‌شود و این در حالی است که همیشه این سوال برای ما مطرح است که چرا این شهرستان با بقیه جاها باید فرق داشته باشد و چرا در برخی شهرستان‌های دیگر برخورد نمی‌شود، ولی این موضوع سبب توقف کار ما نشده است.
صفایی افزود: از طرفی ترویج کالاهای داخل را می‌خواهیم داشته باشیم ولی از طرف دیگر کالای خارجی را تبلیغ می‌کنیم و این امر مخاطب ما را دچار تناقص و بحران بی هویتی و  جامعه را دچار سردرگمی می‌کند و  باید در سطح ملی تدبیری انجام شود که رسانه ملی مخاطب خود را دچار این تناقص نکند. 
صفایی گفت: در حالیکه طبق قانون استفاده از اسامی بیگانه ممنوع است و اداره ارشاد مجری آن است و در شهرستان گناباد این امر به خوبی اعمال می‌شود و در جاهای دیگر می‌بینیم که این اسامی هنوز استفاده می‌شود. 
وی با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ گفت: ویروسی به دست خودمان وارد و به واسطه آن میلیون‌ها مرغ مولد را دفن کردیم و مجبور شدیم تعرفه تخم مرغ را صفر کرده و آن را وارد کنیم.
صفایی در ادامه جابجایی و ساخت ایست بازرسی شهید سالاری که مصوب و ایجاد شده است، ساخت انبار، تفویض اختیار به کارشناسان در شهرستان، تامین محل نگهداری کالای قاچاق و هزینه حمل کالا، وجود شعبه بازرسی توسط تعزیرات حکومتی در محل ایست بازرسی که از مشکلات اصلی این شهرستان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستند، را خواستار شد.
صفایی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با برنامه‌ریزی بهتر و جدی‌تر در حوزه مامویت خود برخورد جدی‌تر و مناسب‌‌تری را داشته باشیم.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول