اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های والیبال پیشکسوتان شرکت گاز ایران؛

4 تیم برتر والیبال شناخته شدند

خبرگزاری فارس: رقابت‌های والیبال پیشکسوتان شرکت گاز ایران در روز دوم پیگیری شد و تیم‌های آذربایجان‌غربی منطقه هشت عملیات انتقال گاز از یک گروه و تیم‌های ستاد گاز تهران و گاز گیلان از گروه دیگر به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

4 تیم برتر والیبال شناخته شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رقابت‌های والیبال پیشکسوتان شرکت گاز ایران در روز دوم پیگیری شد، در دیدارهای بعد از ظهر امروز گاز گیلان توانست در یک بازی نزدیک منطقه سه عملیات انتقال گاز را با نتیجه دو بر یک شکست داده و به همراه ستاد گاز تهران که توانست با نتیجه قاطع 2 بر صفر گاز خراسان رضوی را شکست به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه یابند.
در گروه دیگر منطقه 8 عملیات انتقال گاز( تبریز) توانست با قدرت به دومین پیروزی خود دست یافته و گاز مازندران را 2 بر صفر شکست دهد. این تیم نیز به همراه گاز آذربایجان شرقی که توانست خراسان شمالی را 2 بر یک شکست دهد راهی مسابقات نیمه نهایی شد.
گاز آذربایجان‌غربی و منطقه هشت عملیات انتقال گاز برای مشخص شدن تیم اول گروه باید به مصاف همدیگر برود و در دیگر سوی تیم‌های ستاد گاز تهران و گاز گیلان دیگر تیم‌هایی هستند که برای صدرنشینی در گروه خود جدالی سخت در پیش روی دارند.
فینال و رده‌بندی رقابت‌های والیبال ششمین دوره المپیاد شرکت گاز ایران روز شنبه انجام می‌شود و قهرمان بازی‌ها مشخص می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول