اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

با حضور سردار نقدی؛

سومین همایش بسیج مساجد و محلات کشور برگزار شد

خبرگزاری فارس: سومین همایش بسیج مساجد و محلات با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات و معاونین این سازمان برگزار شد.

سومین همایش بسیج مساجد و محلات کشور برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس، سومین همایش بسیج مساجد و محلات با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام کدخدایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و سردار مهدیان‌فر مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات و معاونین این سازمان در سالن جلسات رضویه بسیج مستضعفین برگزار شد.

حجت‌الاسلام کدخدایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، مساجد را به عنوان مکانی برای تبلیغ ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ دینی معرفی کرد و گفت: مساجد محل تحقق مردم سالاری دینی و مطالبات مردم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج مستضعفین در خصوص نقش مساجد با تکیه بر سخن شهید مدرس اظهار داشت: دین ما سیاست ماست و دیدگاه‌های انقلاب در مساجد مطرح می‌شود و اینجا محل پیوند دین و سیاست است.

وی تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه و موسسات خیریه و کمک به بی‌بضاعت‌ها و کمک به نوعروسان را از اقدامات محوری مساجد نام برد.

کدخدایی در ادامه تصریح کرد: خیلی از مسئولین که الان راس مدیریت نظام هستند آنچه دارند از اندوخته و سرمایه دینی و مذهبی و حضور در مساجد دارند.

وی مسجد را به عنوان رکن اصلی اقامه نماز دانست و بسیجیان را مسئول حفظ این رکن معرفی کرد.
 
در ادامه همایش سردار مهدیان‌فر مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات اجرای این برنامه را تبادل نظر در مورد راهکارهای تقویت و پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و کمک برای اجرای برنامه‌های بسیج مسجد معرفی کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس تدابیری که سازمان بسیج ابلاغ کرده است برای تقویت پایگاه‌ها، راهکارها و مشکلات باید بررسی شود.

مهدیان‌فر افزود: با اقدامات خوبی که بسیج برای ساخت پایگاه‌ها انجام داده است این اعتبارات هزینه می‌شود.

وی با توجه به سخنان سردار نقدی که بسیج محلات را محور اصلی سازمان بسیج معرفی کرده و مسجد را به عنوان کانون اصلی اجتماع مسلمین و هماهنگی‌ فعالیت‌های مسلمانان برای پیشرفت اهدافشان نام برد، گفت: برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص در شرایطی در منطقه با موج بیداری اسلامی مواجه هستیم از طریق همین مساجد می‌توانیم با آگاهی دادن به مردم وجدان‌ها و انسجام بخشی به جامعه اسلامی نقش تاریخی خود را ایفا کنیم.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول