اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام باقر در طبس

خبرگزاری فارس: مراسم عزاداری شهادت امام محمدباقر(ع) در آستان مبارک حضرت حسین‌بن ‌موسی‌الکاظم (ع) طبس برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام باقر در طبس
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت حسین‌بن‌ موسی‌الکاظم (ع) طبس از برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام محمد باقر (ع) در روزهای 12 و 13 آبان جاری به همراه مرثیه سرایی ذاکران اهل‌البیت (ع) و قرائت ادعیه کمیل و ندبه در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی‌الکاظم (ع) طبس خبر داد.
حسن فروزان به برگزاری جلسه تفسیر قرآن کریم اشاره کرد و افزود: این جلسه سیزدهم آبان‌ ماه سال جاری مصادف با شامگاه شهادت حضرت باقر العلوم (ع)، پس از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر توسط حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم مهاجریان امام جمعه طبس در جمع نمازگزاران برگزار می‌شود.
وی اجرای برنامه‌های قصه‌گویی و نقاشی توسط واحد ادبیات قرآنی کودکان و مهدالرضا (ع) ویژه کودکان از سن پنج تا هشت سال به مناسبت شهادت امام محمد باقر (ع) در آستان مبارک را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده عنوان کرد.
فروزان برگزاری مسابقه فرهنگی«علم از دیدگاه اهل بیت (ع) در کارگاه آموزشی قرآن و نهج‌البلاغه در شب و شامگاه شهادت را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده بیان کرد.
کارگاه آموزشی قرآن و نهج‌البلاغه دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته و مناسبت‌های ویژه ساعت 16 تا 19 در رواق امام خمینی (ره) حرم حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم (ع) طبس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول