اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد:

کشف 28 هزار لیتر سوخت قاچاق در ایرانشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، 28 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در ایرانشهر کشف شد.

کشف 28 هزار لیتر سوخت قاچاق در ایرانشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سید‌شاهپور کاظمی اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان ایرانشهر، مأموران موفق به کشف 21 قبضه سلاح غیرمجاز و 101 عدد فشنگ، 168 حلقه سی‌دی غیرمجاز، 9 هزار و 603 عدد قرص قاچاق، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و مشروبات الکلی شدند.
وی همچنین از کشف 28 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع در این راستا خبر داد و افزود: همزمان با اجرای این طرح 112 تبعه خارجی فاقد مجوز اقامت و تردد نیز شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیری 18 نفر از مزاحمان خیابانی در این شهرستان خبر داد و گفت: 127 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز در این ارتباط توقیف شد.
مأموران پاسگاه انتظامی مومان شهرستان کنارک نیز بیش از 19 هزار قلم کالای قاچاق را در این شهرستان کشف و ضبط کردند.
در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، مأموران پاسگاه انتظامی مومان شهرستان کنارک به یک دستگاه خودروی تویوتا مشکوک و آن را توقیف کردند.
مأموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف 19 هزار و 101 قلم کالای قاچاق شامل انواع سیگار خارجی، نوشابه، انواع آدامس خارجی، شربت و پودر شربت شدند.
قاچاق کالا نه تنها موجب از بین رفتن فرصت‌های شغلی مناسب و ترویج مشاغل کاذب در جامعه می‌شود بلکه هدف آن تخریب باورها، اصول و نمادهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است.
خرید و مصرف کالای قاچاق موجب اختلاف در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول