اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثار‌الله:

شهدای 13 آبان 57 جرقه تصرف لانه جاسوسی شدند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر ثارالله کرمان گفت: شهدای 13 آبان 57 جرقه‌ای شدند که بنیاد کفر و الحاد نشانه گرفته و دانشجویان در 13 آبان 58 لانه جاسوسی امریکا را تصرف کنند.

شهدای 13 آبان 57 جرقه تصرف لانه جاسوسی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده ظهر امروز در جمع شرکت‌کنندگان راهپیمایی 13 آبان این شهرستان اظهار داشت: مقاومت و روشنگری امام راحل در برابر قانون کاپیتولاسیون خشم امریکایی‌ها را در پی داشت.
وی با اشاره به تبعید امام خمینی (ره) توسط رژیم منحوس پهلوی به ترکیه بیان داشت: رژیم قصد داشت با این کار جلوی گسترش دین خدا را بگیرد، اما غافل از اینکه قدرت خداوند قدرت فائق است.
محسن‌زاده افزود: لذا امام به مبارزات خود در این ایام ادامه دادند و در 13 آبان سال 57 در اوج انقلاب ایران، زمانی جمعی که از دانش‌آموزان در صحن دانشگاه تهران برای حضور در تظاهرات علیه حکومت آماده شدند، رژیم پهلوی جنایت دیگری آفرید.
وی تصریح کرد: اما سنت خداوند این است که شهدا ذخیره‌ای برای رشد و تعالی مومنان باشند، لذا این شهدا جرقه‌ای شدند و بنیاد کفر و الحاد را نشانه گرفته و موجب شدند، دانشجویان در 13 آبان 58 لانه جاسوسی امریکا را تصرف کنند.
محسن‌زاده خاطرنشان کرد: امر الهی این است که کید و مکر شیطان بزرگ به خودش بازگردد و به فرموده رهبر کبیر انقلاب قرن چهاردهم غلبه مستضعفان بر مستکبران است و امیدواریم با رهبری‌های پیامبرگونه آیت‌الله خامنه‌ای شاهد فروپاشی و سرنگونی دنیای غرب باشیم.
وی گفت: در جریان بیداری اسلامی که ایران به عنوان الگوی کشورهای در حال تغییر و تحول است، شاهد سرنگونی سه طاغوت از طاغوت‌های زمان خود بودیم.
محسن‌زاده اظهار داشت: تکیه بر قدرت لایزال الهی، بصیرت و بینش عمیق، توجه به علم و آگاهی و دعوت به امید و نشاط به آینده در سایه اتکا به خداوند از جمله ابزارهایی است که امام راحل از آنها بهره بردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول