اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت نداشتن استخر قهرمانی مناسب؛

واترپلوی کرمان میزبانی مسابقات لیگ را از دست داد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شنا و واترپلوی استان کرمان گفت: تیم واترپلوی کرمان به علت نداشتن استخر قهرمانی مناسب در لیگ برتر کشور نمی‌تواند میزبان مسابقات باشد.

واترپلوی کرمان میزبانی مسابقات لیگ را از دست داد
سیدمحسن مدرس‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با اعلام فدراسیون شنا و واترپلوی کشور، به علت نداشتن استخر قهرمانی مناسب تیم لیگ برتری واترپلوی کرمان نمی‌تواند مسابقات خانگی خود را برگزار کند و احتمال دارد که این مسابقات را در استان‌های همجوار برگزار کند.
وی با بیان اینکه استان کرمان همواره یکی از تیم‌های خوب در لیگ واترپلوی کشور بوده است و از تیم‌های قدیمی لیگ برتری استان به حساب می‌آید، تصریح کرد: در طول سال‌های گذشته استخر قهرمانی برای این تیم احداث نشده است.
مدرس‌نژاد افزود: تمام استخرهای موجود استان کرمان از استاندارهای لازم مسابقات قهرمانی برخوردار نیستند و فدراسیون شنا سال جاری دیگر حاضر به گذشت نیست و حتما باید استخر استاندارد قهرمانی داشته باشیم تا بتوانیم مسابقات خانگی خود را میزبانی کنیم.
وی بیان کرد: مسابقات خانگی خود را به تعویق انداخته و ابتدای فصل مهمان حریفان هستیم.
دبیر هیئت شنا و واترپلوی استان کرمان گفت: در حال حاضر قصد داریم استخر شهید نشاط کرمان را بازسازی و عمق این  استخر را افزایش دهیم تا بتوانیم بازی‌های خانگی را برگزار کنیم اما هنوز بودجه‌ای در اختیار ما قرار نداده‌اند و چند ماه هم زمان لازم است تا اصلاحات استخر انجام شود.
مدرس‌نژاد با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهوری افزود: احداث استخر قهرمانی استاندارد از مصوبات سفرهای رئیس‌جمهور است که در سه دوره سفر دولت بر آن تاکید شده است و در آستانه سفر چهارم به استان باید گزارشی از این پروژه ارائه شود که هنوز آماده بهره‌برداری نیست.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه ویژه مسئولان کرمان به این ورزش جذاب و قدیمی استان مشکلات این رشته ورزشی برطرف شود تا مجبور نباشیم امتیاز لیگ برتری استان را واگذار و یا بازی‌های خانگی را در استان‌های یزد یا فارس برگزار کنیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول