اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره ارشاد نیشابور:

فراخوان شب شعر غدیر نیشابور منتشر شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: همزمان با ایام دهه ولایت عید سعید قربان تا غدیر شهرستان نیشابور با حضور شاعران ولایی خراسان رضوی میزبان شب شعر غدیر است.

فراخوان شب شعر غدیر نیشابور منتشر شد
محمود عباس‌‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: تمام شاعران و ادیبان آستان‌بوس حریم ولایت می‌توانند آثار فاخر خویش را با موضوع ابعاد مختلف شخصیتی، سیاسی، فرهنگی و احادیث پیامبر اعظم (ص) حضرت امام علی (ع)، غدیرخم و همچنین مذهبی و بیداری اسلامی ارائه کنند.
وی افزود: شاعران و ادیبان آثار آنان را با مشخصات کامل و به صورت تایپ ‌شده تا 19 آبان امسال به دبیرخانه شب شعر مستقر در امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ارسال کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: امسال این شب شعر معنوی به اهتمام انجمن ادبی فضل‌بن شاذان (شعر آیینی)، انجمن ادبی رضوی وابسته به مرکز آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، کانون بسیج هنرمندان و شورای شعر با نگاهی نو و همزمان با سال‌روزمیلاد باسعادت حضرت امام هادی(ع) در 21 آبان سال‌جاری ساعت 6 بعدازظهر در محل تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برگزار می‌شود.
عباس‌‌نژاد خاطرنشان کرد: تمام اهالی قلم و ادیبان و شاعران آثار ناب خویش را ارسال کرده که پس از انتخاب هدیه نفیس و ارزنده‌ای در این مراسم  به عزیزان تقدیم می‌شود.
وی با بیان اینکه شاعران نیشابوری دل در گرو ولایت دارند، تاکید کرد: آن‌ها در طول سالیان متمادی با اشعار خود که جوهره ولایی داشته است در تمام میدان‌های نظام مقدس انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند که دنباله‌رو ولایت هستند و اینک همچنان در قالب بسیج هنرمندان مدافع راستین ولایت هستند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمی‌کنند و شعر ولایی که نشأت گرفته از غدیر است را در تمام قرون و اعصار گسترش خواهند داد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول