اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران باشت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان استانی و محلی، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باشت افتتاح شد.

اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران باشت افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، در آیینی با حضور علی امیری مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، حسینی نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و قلی‌پور فرماندار باشت و جمعی از مسئولان محلی، اداره بنیاد شهید باشت به‌صورت مستقل فعالیت خود را آغاز کرد.
فرماندار باشت در این آیین استقرار ادارات جدید در شهرستان باشت را از مهمترین دغدغه‌های مسئولان این شهرستان بیان کرد.
علی‌اصغر قلی‌پور از جمله اهداف دولت در ارتقای مناطق و ایجاد شهرستان‌ها و بخش‌های جدید را خدمات‌رسانی مطلوب و بهتر به مردم عنوان کرد و افزود: در یک‌سال گذشته ادارات زیادی در شهرستان باشت استقرار یافته ‌یا مستقل شده‌اند.
وی ابراز داشت: ادارات باید در خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا از یکدیگر سبقت بگیرند زیرا هر چه داریم از خون شهدا بوده و در هر زمان مدیون خانواده‌ شهدا هستیم.

*پرونده جامعه ایثارگری باشت به زودی به این شهرستان منتقل می‌شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین اظهار داشت: با راه‌اندازی اداره بنیاد شهید باشت، خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری آسان‌تر می‌شود.
علی امیری، کوتاه کردن مسیر خدمات رسانی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان را از مهمترین اهداف تاسیس اداره بنیاد شهید باشت بیان کرد و گفت: تمام پرونده‌های جامعه ایثارگری این شهرستان به اداره بنیاد شهید باشت منتقل خواهد شد تا هزینه ایاب و ذهاب خانواده شهدا کم شود.
وی از سرکشی مداوم خانواده‌های شهدا و بررسی مشکلات آنها و تلاش برای رفع آن با همکاری سایر ادارات شهرستان و تواضع و فروتنی در مقابل این خانواده‌های ایثارگر تاکید کرد.
مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خداوند زمانی از ما راضی و خشنود است که بتوانیم موجبات رضایت‌مندی خانواده شهدا شویم.

*ما به شهدا نیازمندیم، شهدا به ما نیازی ندارند
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین از راه‌اندازی اداره بنیاد شهید شهرستان باشت ابراز خرسندی کرد.
قدرت‌الله حسینی با بیان اینکه شهدا نیازی به ما ندارند افزود: ما نیازمند یاری شهدا هستیم و برای سعادت در دنیا و آخرت چاره‌ای نداریم جز این که به شهدا متوسل شویم.
شهرستان باشت 90 شهید، 10 آزاده و بیش از 476 جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
در این مراسم با حکم مدیرکل بنیاد شهید استان، علی بهزادیان به‌عنوان نخستین رئیس اداره بنیاد شهید باشت منصوب شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول