اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول موتوری شهرداری بیرجند تأکید کرد:

جداسازی کارگاه‌های مختلف به دلیل آلودگی‌ها ضروری است

خبرگزاری فارس: مسئول موتوری شهرداری بیرجند جداسازی کارگاه‌های مختلف به دلیل آلودگی‌های زیاد و مختلف را بسیار ضروری دانست.

جداسازی کارگاه‌های مختلف به دلیل آلودگی‌ها ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین زارع‌نژاد صبح امروز در دیدار با شهردار بیرجند با ارائه گزارش عملکرد این واحد اظهار داشت: تعداد 63 نفر از نیروهای این واحد در شهرداری، مناطق و سازمان‌ها و 15 نفر نیز در کارگاه‌ها و تعمیر‌گاه‌ها مشغول فعالیت هستند.
وی با اشاره به ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه تعمیرگاه‌ها و کارگاه‌های مختلف (آهنگری، جوشکاری و صافکاری)، تصریح کرد: تعمیرگاه سنگین شامل تعمیر سیستم هیدرولیک، تعمیر موتور، تعمیرات متفرقه (واتر پمپ و ترموستات)، تعمیر گیربکس 413 مورد، تعمیرگاه سبک شامل تعمیر اساسی موتور، تعمیر جلوبندی و تعمیر کاربرات و رادیاتور 96 مورد، کارگاه آهنگری شامل تعویض ورق کف‌ها هاپر پرس زباله، جوشکاری متفرقه و تعمیرات خارج از کارگاه 971 مورد، کارگاه صافکاری شامل جوشکاری و لحیم‌کاری رادیاتور از اهم کارهایی است که تاکنون صورت گرفته است.
مسئول موتوری شهرداری بیرجند بازسازی کامل خودرو 72 مورد، کارگاه باطری سازی و برق شامل تعمیر استارت، دینام و باطری 533 مورد، کارگاه سرویس و نگهداری 787 مورد و کارگاه رنگ‌آمیزی شامل رنگ‌آمیزی تابلوهای میلانی و رنگ‌آمیزی خودرو 66 مورد از جمله فعالیت‌های این واحد است.
زارع‌نژاد جداسازی کارگاه‌های مختلف به دلیل آلودگی‌های مختلف را بسیار ضروری دانست و افزود: مشکل سرما و گرما در کارگاه‌ها نیز از جمله مشکلات پیش‌روی پرسنل این واحد است.
وی خواستار خرید چهار دستگاه خودرو برای واحد اجرائیات شد.
شهردار بیرجند نیز در این دیدار هدف از برگزاری این نشست‌ها را یافتن تعامل دوسویه مطرح کرد.
جواد وحدتی‌فرد گفت: دور هم صمیمانه جمع می‌شویم تا ضمن بیان مشکلات از تفکرات هم نیز استفاده کنیم. اهداف مدیران باید به نیروهای زیر مجموعه آنها انتقال یابد تا پرسنل با تفکرات مدیران آشنا شوند.
شهردار بیرجند داشتن انضباط کاری را برای پرسنل موتوری بسیار لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: البته این انضباط با درایت مسئول موتوری محقق شده است.
وحدتی‌فرد اضافه کرد: ورود بخش خصوصی به صورت مشارکتی در امور واحد موتوری به ویژه امور تعمیرگاهی به طور یقین موجب رونق بخشیدن به کارگاه‌های موتوری می‌شود.
در ادامه این نشست پرسنل موتوری شهرداری بیرجند به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود در زمینه‌های مختلف از جمله مشکلات کارگاه‌ها پرداختند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول