اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

اجرای 13 پروژه عمرانی در شهرداری بیرجند

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان عمران شهرداری بیرجند گفت: در شش ماه نخست سال جاری 13 پروژه در زمینه‌های عمرانی و زیرسازی آسفالت توسط این سازمان در سطح شهرستان بیرجند انجام شده است.

اجرای 13 پروژه عمرانی در شهرداری بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی عدل پیش از ظهر امروز در دیدار با شهردار بیرجند اظهار داشت: مجموع فعالیت‌های انجام شده در معابر خاکی 30 هزار و 214 متر مربع بود هاست.
وی افزود: 35 هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت نوار حفاری‌ها در سطح شهر در شش ماه نخست سال جاری نیز در دیگر اقدامات این سازمان است.
سرپرست سازمان عمران شهرداری بیرجند با اشاره به اجرای هفت هزار متر طول جوبه و جدول، خاطرنشان کرد: از پروژه‌های شاخص این سازمان می‌توان به مسجد دولت با یک‌هزار و 34 متر در سه طبقه، دیوار ساحلی بنگاباد و میدان امام اشاره کرد.
عدل هزینه این پروژه‌ها را مبلغ 13 میلیارد و 629 میلیون و 300 هزار ریال عنوان کرد.
وی گفت: تعداد 155 نفر نیرو در این سازمان در قسمت‌های مختلف اعم از عمران، آسفالت، شن‌شویی و پرسنلی مشغول فعالیت هستند.هدف از برگزاری این نشست یافتن تعامل دوسویه است.
جواد وحدتی‌فرد گفت: شهروندان به دلیل گستردگی ارتباطات و بالا رفتن سطح توقعاتشان انتظار کار بیشتری را از ما دارند.
وی ادامه داد: مدیران مناطق دوگانه شهرداری با نظارت بیشتر شرکت‌های حفار را با نصب پلاکارد به شهروندان معرفی کنند.
شهردار بیرجند استفاده از خدمات بخش خصوصی را از جمله ضروریات دانست و اظهار داشت: سازمان عمران، نقاط قوت و ضعف خود را با مدیریت صحیح شناسایی، نقاط قوت را ارتقا و نقاط ضعف را حذف کند.
وحدتی‌فرد اضافه کرد: سازمان عمران باید بیش از پیش نسبت به کاهش هزینه‌ها اقدام و در راستای بهبود و بالابردن کیفیت کار خود تلاش کند.
وی با اشاره به استفاده از تجارب شهرهای بزرگتر یادآور شد: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای انجام شوند که سطح بالاتری از انتظار برای سیستم برنامه‌ریزی شود.
در ادامه این نشست پرسنل سازمان عمران شهرداری بیرجند به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود در زمینه‌های مختلف از جمله آسفالت، تهیه قیر و مسائل مالی پرداختند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول