اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار:

انجام اقدامات فرهنگی رسالت منطقه آزاد چابهار است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار گفت: یکی از برنامه‌ها و رسالت‌های سازمان منطقه آزاد چابهار انجام اقدامات فرهنگی است.

انجام اقدامات فرهنگی رسالت منطقه آزاد چابهار است
شهباز یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و فراهم کردن انگیزه برای انجام سفر و بهره‌مندی از امکانات و جذابیت‌های چابهار به گردشگران و اهالی استان، یکی از راه‌های کمک برای پر کردن اوقات فراغت و بهانه سفر به منطقه آزاد چابهار است.
وی به برگزاری جشن بزرگ اعیاد قربان تا غدیر درمنطقه آزاد چابهار اشاره کرد و افزود: به مناسبت اعیاد بزرگ سعید قربان و غدیر و به منظور گرامیداشت این ایام و شادابی شهروندان چابهاری و ترغیب و جذب گردشگران جشن بزرگی با حضور هنرمندان صداو سیما همراه با برنامه‌های شاد، مفرح و هیجان انگیز و همچنین مسابقات متنوعی در پارک تفریحی لیپار واقع در نوار ساحلی منطقه آزاد چابهار برگزار شد.
یزدانی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف و ایجاد زیرساخت‌های ضروری و لازم از جمله صنایع پتروشیمی و توسعه بندر چابهار شاهد تحولات و پیشرفت‌های اقتصادی جدی در چابهار و  سیستان‌ و بلوچستان خواهیم بود و برگزاری این جشن‌ها فرصت مناسبی برای آشنایی و نزدیکی هر چه بیشتر افکار عمومی به موضوع جاذبه‌های این منطقه که جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعددی در محدوده منطقه آزاد چابهار قرار دارد خواهد بود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به سال جهاد اقتصادی و موقعیت بندر چابهار و استعداد ترانزیت کالا از این بندر به مقاصد مختلف جهان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند و تبلیغات موثر و متناسب با نیازهای بازار هدف می‌تواند در تحقق این امر تاثیرگذار باشد.
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار از مساعدت و همکاری تمام دست‌اندرکاران به ویژه مردم سیستان و بلوچستان تشکر و قدردانی کرد.
وی افزود: در مراسم جشن از قربان تا غدیر دو تن از مجریان توانمند صدا و سیمای کشور سیدمرتضی حسینی و سیدکمال میرهاشم‌زاده به اجرای برنامه پرداختند و بازیگر برنامه طنز آقای پورمخبر نیز به عنوان میهمان برنامه حضور داشت که تنوع خاصی به برنامه بخشیده بود و با استقبال گسترده مردم مواجه شد
یزدانی گفت: در این جشن برنامه‌های متنوع از جمله اجرای خوانندگان محبوب کشور معراج محمدی و فریدون بیگدلی برگزار شد و تعدادی از چهره‌های سرشناس هنری، از دیگر میهمانان این جشن بودند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول