اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

فقها و متخصصان شیلات در مورد مصرف کوسه ماهی نظر دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر، مصرف کوسه ماهی و آبزیان دارای فلس‌های ریز را نیازمند تشکیل کرسی‌های نظریه‌پردازی متشکل از فقها و متخصصان شیلات برای رسیدن به نتیجه و مطلع کردن مردم دانست.

فقها و متخصصان شیلات در مورد مصرف کوسه ماهی نظر دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار نماینده ولی فقیه در شیلات کشور و هیئت همراه ایشان، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت، در ارتباط با ذبح شرعی و آبزیان، اظهار داشت: حکم شرعی آبزیان از جهت گذاره و حکم شرعی و ادلّه فقهی و مفهومی، مشخص است.
نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه خوردن کوسه ماهی و آبزیان دارای فلس‌های ریز را نیازمند تشکیل کرسی‌های نظریه‌پردازی متشکل از فقها و متخصصان شیلات برای رسیدن به نتیجه و مطلع کردن مردم دانست.
صفایی بوشهری در ادامه سخنان خود مراعات ذبح در حوزه بلاد غیر اسلامی را نیز نیازمند آموزش نیروهای انسانی و اعزام آن‌ها به کشورهای غیر اسلامی دانست.
امام جمعه بوشهر بیان داشت: در ایران و بلاد اسلامی چون ملاک بر صحت اجرایی شدن حکم شرعی است اگر در جایی شک صورت گیرد نباید اعتنا کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به اینکه بوشهر مرکز صید و صیادی است، کشتارگاه‌های استان بوشهر نیازمند سامانه‌ای برای آموزش ذبح شرعی و ارتباط این افراد با روحانی در مرکز شیلات است.
صفایی بوشهری خواستار برنامه‌ریزی برای مدیریت و نظارت بر مراکز صید و صیادی و کشتارگاه‌های استان بوشهر و گسترش جغرافیایی جمعیتی ناظرین بر آنها شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول