اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی مبارکه:

3 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در مبارکه فعالیت دارد

خبرگزاری فارس: مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌ بیمارستانی مبارکه گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان با به‌کارگیری سه پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی در حال ارائه‌ خدمات فوریت‌های پزشکی به امدادخواهان است.

3 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در مبارکه فعالیت دارد
ایرج ابوطالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری یک هزار و 540 ماموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی انجام شده است.
وی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا شهریور ماه، 999 ماموریت غیرتصادفی و 541 ماموریت تصادفی ثبت شده که هر یک در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب با 13، 15 و 11درصد کاهش مواجه بوده است.
مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان مبارکه تصریح کرد: بیشترین گروه سنی در تصادفات این شهرستان افراد با سن 18 تا 24 سال است.
وی افزود: حوادث تصادفی رخ داده در این مدت جان هفت نفر را در صحنه‌ حادثه گرفت که از تعداد کل این حوادث، 190 مورد مربوط به تصادفات موتوری بوده است.
ابوطالبی ادامه داد: در شهرستان مبارکه 55 نفر در شش ماه‌ نخست سال جاری بر اثر حوادث غیرتصادفی جان باختند که بیماری‌های داخلی و قلب و عروق بیشترین آمار این حوادث را به خود اختصاص داده است.
مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان مبارکه گفت: تعداد حوادث ویژه‌ شهرستان مبارکه در این مدت سه مورد ثبت شده که از تعداد دو تصادف منجر به فوت و یک مورد تیراندازی بوده است.
وی اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی احیای قلبی ریوی برای 60 نفر از مربیان تربیت‌بدنی و آموزش 100 نفر از مدیران سطح شهرستان در قالب طرح‌بها برای شرکت در مانور اسکان اضطراری اردستان و پیگیری برای افزایش کدهای عملیاتی شهرستان تا پایان سال جاری از جمله اقدامات مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان مبارکه است.
ابوطالبی جمعیت شهرستان مبارکه را بالغ بر 130هزار نفر عنوان کرد و گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان مبارکه با به‌کارگیری سه پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی، یک اتاق فرمان، 20 پرسنل فوریت‌های پزشکی، دو دستگاه آمبولانس مجهز به ICU سیار و یک آمبولانس ذخیره در حال ارائه‌ خدمات فوریت‌های پزشکی به امداد خواهان است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول