اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پس از استعفای نوخندانی؛

روحی سرپرست هیئت والیبال ساری شد

خبرگزاری فارس: پس از استعفای محمد نوخندانی از ریاست هیئت والیبال ساری امروز در حکمی محمدعلی روحی به عنوان سرپرست هیئت والیبال این شهرستان انتخاب شد.

روحی سرپرست هیئت والیبال ساری شد
رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با تایید این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در ساری اظهار داشت: محمد علی روحی یکی از حامیان والیبال به عنوان سرپرست هیئت والیبال ساری منصوب شد.
سیدمحمدتقی علوی گفت: پس از اینکه محمد نوخندانی از سمت ریاست هیئت والیبال ساری استعفا داد، با تشکیل جلسات متعدد روحی یکی از مدیران برتر ورزش مرکز استان به عنوان سرپرست هیئت والیبال ساری منصوب شد.
علوی بیان داشت: نوخندانی از مدیران با تجربه ورزش استان در رشته والیبال بود که به خاطر مشکلات بیماری و خستگی حاضر به ادامه فعالیت نبود و در این سمت استعفا داد.
وی تصریح کرد: محمدعلی روحی یکی از دوستان و نزدیکان نوخندانی است که در هدایت والیبال مرکز استان همیشه در کنار هم بودند.
علوی با اشاره به اینکه با آمدن روحی مطمئنا والیبال ساری متحول می‌شود، افزود: روحی در این چند سال به عنوان مدیرعامل و اسپانسر در کنار والیبال مرکز استان حضور داشته است.
وی درباره تیم والیبال وحدت ساری بیان کرد: این تیم سال گذشته  نایب قهرمان لیگ دسته دوم والیبال کشور شد و موفق شد به لیگ دسته یک کشور صعود کند.
علوی گفت: این تیم امسال تجربه نخستین سال خود را در لیگ دسته یک والیبال کشور پیش رو دارد که با اتکا به بازیکنان و کادر فنی کاملا جوان و بومی در لیگ حضور پیدا می‌کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ساری در پایان گفت: مطمئنا تیم والیبال وحدت ساری با ترکیب کاملا جوان و مدیریت خوب مسئولان والیبال ساری، از مدعیان لیگ خواهد بود.
  انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول