اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از ابتدای امسال تا‌کنون صورت گرفت؛

کشف 1.5 میلیون نخ سیگار قاچاق در قروه

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه از کشف یک ‌میلیون و 528 هزار و 900 نخ سیگار قاچاق از ابتدای سال‌جاری تا‌کنون در این شهرستان خبر داد.

کشف 1.5 میلیون نخ سیگار قاچاق در قروه
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نادر فخری ظهر امروز در جلسه کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز این شهرستان با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون 46 گشت مقابله با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان انجام شده، اظهار داشت: در همین راستا یک‌میلیون و 528 هزار و 900 نخ سیگارت قاچاق از یک‌هزار و  276 واحد صنفی کشف و ضبط شده است.

رشد 398 درصدی کشفیات تجهیزات ماهواره در قروه

وی به دیگر کشفیات نیروی انتظامی شهرستان قروه در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود: کشف 3 هزار و 151 دستگاه تجهیزات دریافت ماهواره در طول سال‌جاری که نسبت به سال گذشته رشد 398 درصدی داشته است از جمله اقدامات ماموران نیروی انتظامی در این شهرستان است.
به گفته وی، ماموران نیروی انتظامی در مدت زمان یاد شده همچنین موفق به کشف و ضبط  13 هزار و 613 بطری انواع مشروبات الکلی شدند که نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال 89 رشدی 67 درصدی داشته است.
فرماندار قروه اضافه کرد: در راستای مقابله با قاچاق سوخت و فروش آزاد فرآورده‌های نفتی نیز در بازرسی از 25 آژانس سطح شهرستان کارت سوخت 9 دستگاه خودرو به دلیل تخلف ابطال و  704 هزار لیتر نفت گاز و  نفت کوره نیز تعدیل سهمیه سوخت شد.
وی از تشدید مجازات عرضه کنندگان کالای‌های قاچاق در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: بر اساس مصوبه این کمیسیون تمامی واحدهای صنفی که اقدام به عرضه کالای قاچاق کنند در مرحله سوم پلاکاردی مبنی بر تخلف صنفی بر سر درب واحدهایشان نصب و به مدت یک ماه تعطیل می‌شوند.
به گفته فرماندار قروه، به منظور جلوگیری از توزیع کالاهای قاچاق در صورت تکرار تخلف از سوی واحدهای صنفی در مرحله چهارم واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب خواهند شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول