اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون وزیر نفت:

مدیران نفتی از ساخت مراکز درمانی پشتیبانی کنند

خبرگزاری فارس: معاون وزیر نفت در مراسم کلنگ‌زنی دی‌کلینیک صنعت نفت استان اصفهان در شاهین‌شهر گفت: مدیران نفت و پتروشیمی از ساخت مراکز درمانی پشتیبانی کنند.

مدیران نفتی از ساخت مراکز درمانی پشتیبانی کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا میرمحمد صادقی بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی دی کلینیک کارکنان صنعت نفت که در شهرستان شاهین‌شهر برگزار شد، اظهار داشت: وزارت نفت انتظار دارد استانداری اصفهان از صنعت نفت حمایت‌های بیشتری صورت دهد.
وی در ادامه افزود: شهرستان شاهین‌شهر به نوعی یکی از قطب‌های استان اصفهان به شمار می‌رود که وجود صنایعی مانند پالایشگاه، پتروشیمی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اصفهان می‌تواند به خوبی از دستاوردهای این مجموعه درمانی در آینده استفاده کند.
معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت تصریح کرد: بهداشت و درمان از مسائل مهم نه تنها بازنشستگان بلکه کارکنان است که به همین منظور وزیر نفت هم تاکیدات بسیاری بر سلامت کارمندان این بخش دارد.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی مجموعه‌های درمانی در مجاورت صنایعی مانند پالایشگاه می‌تواند پشتیبان آنها قرار گیرد، افزود: دلیل ضرورت این امر پرخطر و حادثه بودن این صنایع است.
صادقی بیان داشت: وزارت نفت هم پشتیبانی خود را از راه‌اندازی این مجموعه‌ها انجام می‌دهد چراکه مهم‌ترین مساله در وزارت‌خانه برای ما سلامت معاون وزیر نفت کارکنان است.
وی با اشاره به اینکه سرویس‌دهی به کارکنان صنایع باید بلافاصله پس از راه‌اندازی این مرکز درمانی صورت گیرد، افزود: انتظار داریم زمان‌بندی در مورد ساخت این پروژه هم مطابق با برنامه‌ریزی‌ها پیش رود تا پس از 18 ماه شاهد افتتاح این دی‌کلینیک صنعت نفت در اصفهان باشیم.
معاون وزیر نفت در ادامه اظهار داشت: مدیران نفت و پتروشیمی اصفهان ضروری است هرچه بیشتر از ساخت این مجموعه حمایت کنند.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول