اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

چهارشنبه شب صورت گرفت؛

بازدید مسئولان قضایی و بهداشتی از رستوران‌های دیلم

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری، دادستان عمومی و رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دیلم بطور سرزده از رستوران‌های شهر دیلم بازدید کردند.

بازدید مسئولان قضایی و بهداشتی از رستوران‌های دیلم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم چهارشنبه شب در این بازدید یک ساعته از نزدیک از وضعیت بهداشت محیط رستوران، آشپزخانه و انبار نگهداری مواد غذایی گرم و مواد غذایی خشک و سرویس‌های بهداشتی بازدید کردند.
رئیس دادگستری شهرستان دیلم در این بازدید بر داشتن کارت تندرستی کارگران و رعایت بهداشت فردی کارگران شاغل در رستوران نظیر پوشیدن روپوش تمیز، استفاده از کلاه و دستکش به‌ویژه کارگرانی که در محیط آشپزخانه کار می‌کنند تأکید کرد.
قاسمی‌زاده از متصدیان این دو رستوران خواست تا میزهای غذاخوری و ظروف غذایی همیشه تمیز باشند و از سفره یکبار مصرف و پارچ آب شیشه‌ای برای هر میز استفاده کنند.
مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان دیلم نیز در این بازدید به کارگران شاغل در رستوران نحوه صحیح ضدعفونی کردن و شستن سبزیجات و اصول بهداشت فردی را آموزش داد.

*تعطیلی یک باب قهوه خانه در دیلم
با دستور دادستان عمومی شهرستان دیلم یک باب قهوه خانه به دلیل عرضه قلیان‌های میوه‌ای و نداشتن صلاحیت بهداشتی تعطیل و پلمب شد.
این قهوه خانه که در محوطه داخلی رستوران حجت قرار دارد به دلیل عرضه قلیان‌های میوه‌ای و نداشتن مجوز و صلاحیت بهداشتی با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی و کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت تعطیل و پلمب شد.
دستور تعطیلی این قهوه خانه در بازدید رئیس دادگستری، دادستان عمومی و رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم از رستوران حجت صادر شد.
همچنین در این بازدیدها مشکلات و نواقص بهداشتی مشاهده شده توسط تیم بازرسان بهداشتی شهرستان به متصدیان گفته و به متصدی رستوران حجت اخطار داده شد، در صورت رفع نشدن نواقص و مشکلات و مشاهده نواقص بهداشتی در بازدید بعدی، دستور تعطیلی رستوران طی مراحل قانونی صادر می‌شود.
همچنین در این بازدید یک باب قهوه خانه در کنار رستوران حجت به دلیل عرضه قلیان‌های میوه‌ای و نداشتن مجوز و صلاحیت بهداشتی توسط رئیس دادگستری دستور پلمپ و تعطیلی آن صادر شد.
در این بازدید مسئول بهداشت محیط شهرستان، مسئول روابط عمومی شبکه و مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشتی درمانی حضرت فاطمه(س) حضور داشتند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول