اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون اوقاف و امور خیریه کردستان خبر داد:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف‌ و امورخیریه کردستان از اجرای مرحله استانی سی‌ و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه برادران در این استان خبر داد.

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی در کردستان
حجت‌الاسلام محمود یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: مسابقات مذکور 20 آبان ماه جاری در امامزاده پیرمحمد سنندج و با حضور 100 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی سی ‌و چهارمین دوره مسابقات قرآن برگزار خواهد شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: نفرات اول این دوره به مسابقات قرآن کریم مرحله کشوری معرفی خواهند شد و به رتبه‌های اول تا سوم استانی هر رشته نیز جوایز نفیس همراه با لوح تقدیر اهدا می‌شود.
معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف ‌و امور خیریه کردستان گفت: مرحله استانی این دوره از مسابقات در رده‌های سنی شکوفه‌ها و بزرگسالان ویژه خواهران 13 آبان سال جاری در امامزاده پیرمحمد سنندج برگزار شد.
یوسفی به نفرات برتر خواهران در مرحله استانی این مسابقات اشاره کرد و افزود: در رشته قرائت در مقطع سنی بزرگسال به ترتیب حمیده علی‌محمدی از شهرستان سقز، زینب زندیه از بیجار، سودابه علی‌محمدی از سقز رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در مقطع شکوفه‌ها هم شیما داودپور و معصومه صابری از بیجار، بهناز انور از قروه حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
وی ادامه داد: در رشته ترتیل هم درمقطع بزرگسال به ترتیب کژال پور جلالی از  مریوان، حمیده عبدالله زاده از سقز، سحر ربانی از سنندج و در گروه سنی شکوفه‌ها نسیبه بازرگان از  مریوان، حلیمه عبدی از قروه، دلشاد رستاد از  مریوان به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
این مسئول بیان داشت: در رشته حفظ 10جز دلبر عزیزیان‌فر از شهرستان مریوان، صغرا جمالیان از بیجار و زهرا صحرای پور از سنندج رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.  
معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف‌ و امور خیریه کردستان خاطرنشان کرد: در رشته حفظ 20 جز اسوه محمودی از بیجار رتبه اول و در حفظ پنج جز نیز زیبا امامی زاده از مریوان رتبه اول و نسترن داودزاده از بیجار عنوان دوم را بدست‌آوردند.
یوسفی در پایان اذعان داشت: در اواسط هفته آینده هم نفرات برتر مرحله استانی برادران نیز اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول