اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار مازندران:

بقاع متبرکه باید به مراکز فرهنگی تبدیل شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران بر تبدیل بقاع متبرکه به مراکز فرهنگی تاکید کرد.

بقاع متبرکه باید به مراکز فرهنگی تبدیل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید علی‌اکبر طاهایی پیش ازظهر امروز در جمع خیرین بازسازی امامزاده عبدالله(ع) با اشاره به اینکه تاکید بر فرهنگی شدن بقاع متبرکه از رهنمودها و تاکیدات رهبری است، اظهار داشت: این امر جز با توسعه فیزیکی این مراکز، این امر میسر نمی‌شود.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های مجمع خیرین شهرستان آمل مثال‌زدنی است، افزود: مشارکت در امور فرهنگی و اجتماعی برای یک جامعه ارزشمند و ارزش‌گذار است.
طاهایی با اعلام اینکه با در پیش بودن ماه محرم که برای انقلاب سرنوشت‌ساز بوده نیاز به ساماندهی این امامزاده وجود دارد، یادآور شد: هر چه داریم به برکت این ماه است و باید شرایطی فراهم شود تا بتوان به خادمان امام حسین(ع) خدمات ارائه کرد.
استاندار مازندران با تاکید بر اینکه باید آنچه از نسل گذشته برایمان باقی‌مانده را برای نسل آینده حفظ کنیم، گفت: آمل در انقلاب و دوران دفاع مقدس منطقه‌ای ویژه بوده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران نیز در این مراسم با اشاره اینکه تاکنون یک میلیارد و 500میلیون تومان برای طرح جامع امامزاده عبدالله(ع) هزینه شده، یادآور شد: این طرح در دو فاز اجرایی می‌شود.
حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی با بیان اینکه فضای زیارت و استراحت زائران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اذعان داشت: از استان‌های مختلف کشور این امامزاده زائر دارد.
وی با اعلام اینکه باید بخشی از مطالبات این امامزاده پرداخت شود، ابراز امیدواری کرد با کمک‌های مردمی بتوان فاز دوم این طرح جامع را اجرایی کرد.
انتهای ‌پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول