اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

قائم‌مقام اوقاف و امور خیریه کشور:

امروز قرآن نسخه شفابخش جهان بشریت است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: قرآن امروز می‌تواند نسخه شفابخش جهان بشریت باشد که نسیمش را می‌بینیم.

امروز قرآن نسخه شفابخش جهان بشریت است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تقی رضایار ظهر امروز در اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات کشوری حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم ویژه خواهران (شکوفه‌ها) با بیان این مطلب اظهار داشت: وظیفه ما در این زمان فعالیت بیشتر در زمینه قرآنی و در اختیار گذاشتن منابع است و از دولت هم می‌خواهیم که کمک‌های خود را به این بخش بیشتر کند و قاریان و حافظان قرآن نیز با برنامه‌ریزی می‌توانند زکات علم قرآنی خود را بدهند.
وی با اشاره به اینکه حضور حافظان و قاریان قرآن در امام‌زادگان کشور برای آبادانی آنها تعیین‌کننده است، افزود: شما به عنوان چهره برجسته قرآنی از تأثیرگذاری بالایی برخوردار هستید و حضور شما در امامزادگان با توجه به ظرفیت بالایی که در این مکان است برای ترویج قرآن موثر است.
رضایار با اشاره به اینکه امام‌زادگان را می‌توان به‌عنوان قطب فرهنگی نام برد، تصریح کرد: برای تحقق فرمایشات رهبری مبنی بر وجود 10 میلیون حافظ در سطح کشور استفاده از ظرفیت امام‌زادگان نقطه هدف سازمان اوقاف است و باید از این فرصتی که در کشور ما وجود دارد در راستای برآوردن اهداف مقام معظم رهبری نهایت استفاده را کرد.
فاطمه خانی‌زاده، مسئول برگزاری مسابقات قرآن خواهران، اظهار داشت: این مسابقات در چهار رشته حفظ کل، حفظ 20 جزء، قرائت و ترتیل و با حضور 99 نفر و تیم داوری 11 نفره در مقطع سنی زیر 16 سال برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات استان‌های آذربایجان غربی و اصفهان بیشترین امتیاز را کسب کردند، افزود: نفرات برتر حفظ کل و حفظ 20 جزء در قسمت بزرگسالان برای شرکت در مسابقات به اردن و لیبی اعزام می‌شوند.
در این مراسم از نفرات برگزیده تقدیر شد که به شرح ذیل است: در رشته حفظ کل: نفرات اول تا سوم خانم‌ها فاطمه سادات غفاری از آذربایجان غربی، سعیده منانی از اصفهان و سعیده پیک رایگان از فارس، در رشته حفظ 20 جزء: خانم‌ها مهدیه شکوری از قم، زهرا توکلی از اصفهان، مریم رضایی از اصفهان، در رشته قرائت: خانم‌ها زهرا مهوشیان از خراسان رضوی، ندا مرادی از تهران و شرمین خان محمدی از مرکزی و در رشته ترتیل: خانم‌ها نرجس نمدی از تهران، هانیه علی‌پور از آذربایجان غربی و فاطمه عابدینی از قم به عنوان نفرات برتر مسابقات شناخته شدند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول