اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در دومین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های کشور در تهران؛

صنایع دستی و کشاورزی آبپخش به نمایش گذاشته می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: در دومین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های کشور که هفته آینده در تهران برگزار می‌شود شهرداری آبپخش صنایع دستی و محصولات کشاورزی را به نمایش خواهد گذاشت.

صنایع دستی و کشاورزی آبپخش به نمایش گذاشته می‌شوند
سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: شهر آبپخش یکی از حوزه‌های اقتصادی استان بوشهر در زمینه کشاورزی و باغداری است و معرفی این حوزه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی کشاورزی و باغداری را یکی از مهم‌ترین مشاغل مردم آبپخش دانست و افزود: بیش از نیمی از مردم آبپخش در حوزه کشاورزی فعالیت دارند و از این طریق امرار معاش می‌کنند و این مهم اهمیت رسیدگی به امور کشاورزان و باغداران را به منصه ظهور می‌نشاند.
موسوی ابراز داشت: از درخت نخل محصولات کشاورزی و صنایع دستی فراوانی تولید می‌شود که برای بسیاری از هم‌میهنان ما شناخته شده نیست و باید در زمینه معرفی محصولات کشاورزی اقدامات مهمی صورت پذیرد.
این مسئول تصریح کرد: تبلیغات یکی از مهم‌‌ترین عوامل در ترویج و توسعه محصولات و خدمات است و با معرفی محصولات کشاورزی و صنایع دستی می‌توان تاثیر مستقیمی بر بهبود بازار کشاورزی منطقه گذاشت.
شهردار آبپخش متذکر شد: شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش هموار ه برای بهبود وضعیت بازار خرما و کشاورزان پیگیری‌های مستمری انجام داده‌ و در این نمایشگاه می‌توانیم گام‌های مهمی در راستای بهبود بازار کشاورزی منطقه برداریم.
موسوی ابراز داشت: نمایشگاه مذکور  21 تا 24 آبان‌ماه در تهران برگزار می‌شود و شهرداری آبپخش در غرفه‌ای که در این نمایشگاه برگزار می‌کند اقدام به معرفی محصولات کشاورزی و صنایع دستی آبپخش خواهد کرد.
شهردار آبپخش تاکید کرد: در نمایشگاه امسال، شهرداری‌های آبپخش و سعدآباد با محصولات کشاورزی منطقه خود از مهمانان نمایشگاه پذیرایی می‌کنند.
وی ادامه داد: سالانه به طور متوسط 3 هزار نفر به طور فصلی در زمینه کشاورزی و باغداری فعالیت دارند و این طریق امرار معاش می‌کنند و رسیدگی بر امور باغداران می‌تواند سبب افزایش رفاه و بهبود وضعیت معیشتی ایشان شود.
شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: در سال جهاد اقتصادی با تمام وجود برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و رونق اقتصادی منطقه تلاش می‌کنیم و در این مسیر گام برمی‌داریم.
موسوی اذعان داشت: در این نمایشگاه علاوه بر معرفی صنایع دستی و محصولات کشاورزی آبپخش سعی در تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات برای پیشرفت و توسعه شهر آبپخش خواهیم داشت.
شهردار آبپخش تصریح کرد: پیشرفت، توسعه، عمران و آبادانی آبپخش از خواسته‌های شهروندان و مهم‌ترین اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش است و با تمام توان در این راستا حرکت می‌کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول