اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه رودسر:

مسئولان در تامین هزینه‌های درمانی جانبازان غفلت نکنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودسر جانبازان را افتخار نظام و کشور دانست و گفت: مسئولان در تامین هزینه‌های درمانی جانبازان فداکار غفلت نکنند.

مسئولان در تامین هزینه‌های درمانی جانبازان غفلت نکنند
به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام محمدحسین تقی‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک ولادت امام هادی (ع) و گرامیداشت سالروز شهادت روحانی مبارز سید علی اندرزگو اظهار داشت: عدم توجه مردم به کتاب و کتابخوانی یکی از ریشه‌های معضلات فرهنگی در جامعه است.
وی به اهمیت هفته امامت و ولایت اشاره کرد و افزود : عید غدیر مربوط به تمام جامعه اسلامی است و مردم در مراسم‌های جشن ولایت شرکت می‌کنند.
تقی‌زاده جانبازان را افتخار نظام و کشور دانست و تصریح کرد: مسئولان در تامین هزینه‌های درمانی جانبازان فداکار غفلت نکنند.
امام جمعه رودسر بر توجه مسئولان به وضعیت جانبازان تاکید کرد و گفت: امیدواریم نگرانی و دغدغه جانبازان برطرف شود.
وی عدم پرداخت به‌موقع مطالبات چایکاران را از معضلات خواند و ابراز داشت: مسئولان سریع‌تر معوقات چایکاران را تأمین کنند.
تقی‌زاده به بحث ولایت و امامت در قرآن اشاره کرد و یادآور شد: امامت و رهبری در جامعه به حکم عقل و شرع یک مسئله ضروری است.
امام جمعه رودسر یکی از وظایف مهم پیامبران را تبیین معانی و مفاهیم قرآنی برشمرد و خاطرنشان کرد: پیامبر (ص) و امام (ع) مفسران وحی هستند و قرآن را برای مردم تفسیر می‌کنند.
وی یکی از رسالت‌های انبیای الهی را ارشاد و هدایت انسان‌ها توصیف کرد و افزود: هدایت انسان‌ها پس از پیامبر (ص) قطع نمی‌شود.
تقی‌زاده اقامه حق و اداره صحیح جامعه را یکی از دلایل روشن و ضروری امامت و رهبری پس از پیامبر (ص) عنوان کرد و اذعان داشت: علی (ع) برای احیای دین خداوند و اصلاح امور مردم خلافت را پذیرفت تا بندگان خدا از مظلومیت ایمن باشند و احکام بر زمین مانده احیا شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول