اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار بابل خبر داد:

برخورد شدید با کمپ‌های ترک اعتیاد غیرمجاز در بابل

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: با کمپ‌های ترک اعتیاد غیرمجاز در بابل به شدت برخورد می‌شود.

برخورد شدید با کمپ‌های ترک اعتیاد غیرمجاز در بابل
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل اظهار داشت: شهرستان بابل از جمله شهرهای شاخص استان مازندران در زمینه پیشگیری، درمان و مبارزه با مواد مخدر است.
وی بیان داشت: شهرستان بابل از نظر کم بودن میزان فراوانی مواد مخدر، روانگردان وهمچنین میزان کمی مصرف آنها، در بین دیگر شهرهای مازندران از وضعیت به مراتب بهتری برخوردار است، اما تداوم این وضعیت و بهبود آن مستلزم همکاری همه جانبه آحاد مردم شهرستان به ویژه مسئولان و دست اندرکاران متولی این امر در سطح شهرستان بابل است.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل با اشاره به وجود کمپ‌های ترک اعتیاد که به صورت غیرقانونی مشغول فعالیت در سطح شهرستان بابل هستند،  بیان داشت: افرادی که خود، از قانون تخطی کرده نمی‌توانند در راستای اهداف قانون و مصالح کشور و نظام قدم بردارند و کمپ‌های غیر مجاز در صورت ادامه روند فعلی و بدون اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح، با شدیدترین برخوردها از سوی مراجع قضایی و انتظامی شهرستان مواجه شده و بدون کوچک‌ترین اغماض از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.
مهدوی تصریح کرد: باید به منظور پیشگیری از تمایل جوانان به مصرف مواد افیونی، کار فرهنگی مناسب توسط والدین آنها انجام شده  تاعواقب شوم وبدون بازگشت مصرف موادمخدر بر جوانان آشکار شود.
وی بیان داشت: اگر این کار به صورت علمی و در چارچوب صحیح آن  انجام شود به مانند واکسن قوی و با اثر طولانی مدت برای فرزندان آنها خواهد بود تا هرگز به سوی این مواد خطرناک و مرگ آور تمایلی نشان ندهند.
مهدوی با تأکید بر تشکیل کار گروه‌های تخصصی مرتبط با فعالیت‌های اعضای ستاد اذعان داشت:  فعالیت‌های این کار گروه‌ها باید در راستای فرهنگ سازی و جلوگیری از گسترش مواد مخدر در سطح شهرستان باشد تا در آینده شاهد شهرستانی عاری از مواد مخدر باشیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول