اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار مشهد:

وزیر نفت به مشهدی‌ها قول تامین گازوئیل کم‌گوگرد را داد

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد از قول وزیر نفت در ارتباط با تامین گازوئیل کم‌گوگرد به مشهد خبر داد.

وزیر نفت به مشهدی‌ها قول تامین گازوئیل کم‌گوگرد را داد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ سیدمحمد پژمان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه مشهد در ردیف شهرهایی با آلودگی بالا قرار دارد وزیر نفت قول مساعدت در ارتباط با تامین گازوئیل کم‌گوگرد داد.
شهردار مشهد ادامه داد: پنجشنبه گذشته و در پی جلسه‌ای که استاندار خراسان رضوی در دفتر وزیر نفت داشت مقرر شد که با راه‌اندازی دو واحد تولید گازوئیل در اراک و تهران مشکل گازوئیل مشهد نیز برطرف شود.
شهردار مشهد افزود: بر این اساس وزیر نفت وعده داد که با راه‌اندازی دو واحد تولید گازوئیل کم‌گوگرد در تهران و اراک تا پایان سال، نیاز مشهد در این محصول تامین می‌شود.
وی در ارتباط با واحدهای تولید گازوئیل اظهار داشت: بر این اساس قرار است در دو استان تهران و اراک دو واحد تولید گازوئیل کم‌گوگرد ایجاد شود که با راه‌اندازی این دو واحد، ظرفیت تولید گازوئیل در کشور در حدود 15 میلیون لیتر در شبانه‌روز افزایش می‌یابد.
پژمان افزود: یکی از مشکلاتی که در ارتباط با تامین گازوئیل کم‌گوگرد به مشهد از سوی مسئولان مطرح می‌شد نبود شرایط برای انتقال گازوئیل از طریق لوله است که در این راستا با راه‌اندازی این دو واحد تولیدی و افزایش ظرفیت تولید گازوئیل این امکان برای مشهد فراهم می‌شود.
پژمان تاکید کرد: در صورت محقق شدن قول وزیر نفت در ارتباط با تامین گازوئیل کم‌گوگرد این امکان فراهم می‌شود که علاوه بر اتوبوسرانی در سایر بخش‌ها نظیر آتش‌نشانی، خدمات شهری، وسایل سنگین حمل مصالح ساختمانی و سایر موارد از گازوئیل کم‌گوگرد استفاده شود.
شهردار مشهد در ارتباط با نیاز مشهد برای گازوئیل کم‌گوگرد گفت: در حال حاضر در حوزه اتوبوسرانی شهرداری مشهد روزانه در حدود  160 تا 200 هزار لیتر گازوئیل مصرف می‌شود.
وی همچنین در پاسخ به سوالی در ارتباط با فعالیت دادگاه‌ها در خیابان‌های کم عرض و فرعی گفت: ایجاد ادارات در هر نقطه از سطح شهر ممکن است مشکلاتی را برای مردم فراهم کند.
پژمان افزود: آنچه که مسلم است ایجاد ساختمان‌هایی با کاربری‌های اداری در مکان‌های مسکونی مشکلی از نظر قانونی ندارد مگر این ساختمان‌ها در معابری  ایجاد شود که دارای عرض کم است یا اینکه در کاربری مسکونی فعالیت اداری صورت پذیرد.
شهردار مشهد اظهار داشت: بر اساس مقیاس‌های منطقه‌ای و شهری باید ادارات در معابری با عرض بالای 20متر ایجاد شود و در غیر این صورت، آن معبر قطعا مسکونی است
شهردار مشهد خاطر نشان کرد: ایجاد هر نوع شغل در یک محیط ممکن است برای ساکنان آن محدوده مشکلاتی را ایجاد کند به عنوان مثال هر کس دوست ندارد در نزدیکی یک بیمارستان با توجه به حجم رفت وآمدها و مشکلاتی درمانی ساکن باشد.
پژمان به مشکلات سایر شغل‌ها در ارتباط با محیط‌های پیرامونی اشاره کرد و ادامه داد: نزدیک بودن به یک ساختمان آتش‌نشانی نیز مشکلاتی را با توجه به ماموریت‌های این سازمان ممکن است برای ساکنان اطراف ایجاد کند که در این راستا باید اقدامات لازم در راستای کاهش این گونه مشکلات از سوی سازمان‌ها صورت پذیرد.
شهردار مشهد در ادامه به تجمیع "من‌کارت" در حوزه‌های حمل و نقلی اشاره کرد و اظهار داشت: مشکلی برای تجمع من کارت‌ها وجود ندارد و ظرف چند ماه آینده در قطار شهری مشهد نیز امکان استفاده از من‌کارت با توجه به نصب تجهیزات از سوی مشاور ایتالیایی فراهم می‌شود.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول