اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به منظور برطرف کردن مشکلات خبرنگاران؛

مسکن خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از اجرای طرح آموزش خبرنگاران، پیگیر مسکن آنها نیز شده‌ایم و تا حصول نتیجه این پیگیری مستمر خواهد بود.

مسکن خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد پیگیری می‌شود
سید محمود رادمنش امروز در حاشیه دوره‌های ضمن خدمت مسئولان روابط‌عمومی‌های این استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: بیشترین بار اطلاع رسانی در این استان بر دوش قشر خبرنگار بوده که تاکنون نتوانسته‌ایم این زحمات بی وقفه را به نوعی جبران کنیم.
وی افزود: یکی از کمبودهایی که در بخش رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خیلی بسیار به چشم می‌آید، نبود آموزش‌های مستمر و هدفمند در حوزه رسانه و روابط عمومی‌ها بود که با پیگیری‌های مکرر موفق شدیم به سمت نهادینه کردن آموزش هدفمند این قشر در سطح استان حرکت کنیم.
این مسئول در استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اکنون در شرایطی هستیم که موسسات و متقاضیان زیادی خواهان ارائه آموزش در این حوزه بوده که امید است با توجه به استقبال خوبی که از طرف خبرنگاران صورت گرفته تعامل کنونی در بحث آموزش آن‌ها مستمر باشد.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان پاره‌ای دیگر از خدمات مورد نظر برای خبرنگاران این استان اظهار داشت: خبرنگاران طیف زحمتکشی هستند که مورد بی‌مهری واقع شده‌اند و هنوز بعد از سال‌ها فعالیت در حوزه خبر و رسانه در دید و تفکر خیلی از مسئولان خبرنگاری به عنوان یک شغل محسوب نمی‌شود در حالی که یکی از شغل‌های پرمسئولیت و سخت و پرخطر به حساب می‌آید.
رادمنش با اشاره به اینکه به مرور شاهد رشد و پیشرفت خبرنگاران این استان در زمینه کار حرفه‌ای هستیم، عنوان کرد: این پیشرفت و نزدیک شدن به فعالیت حرفه‌ای اکنون در بسیاری از نوشته‌ها در قالب مقاله و یادداشت و خبر و گزارش محسوس است.
مسئول روابط‌عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تعامل مسئولان روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران را در امر اطلاع‌رسانی امری لازم بلکه واجب دانست و گفت: از همکاران خود در واحدهای روابط‌عمومی سراسر ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان انتظار داریم در تعامل کامل با خبرنگاران در برطرف کردن مشکلات آنها هرگز کوتاهی نکنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول