اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون فرماندار خلخال انتقاد کرد؛

رفتار دوگانه تأمین اجتماعی در اخذ حق بیمه در نانوایان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان خلخال از رفتار دوگانه تامین اجتماعی در خصوص اخذ حق بیمه از نانوایان و کارگران شاغل در نانوایی انتقاد کرد.

رفتار دوگانه تأمین اجتماعی در اخذ حق بیمه در نانوایان
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن فرضی عصر امروز در جلسه آرد و نان شهرستان خلخال اظهار داشت: تامین اجتماعی قیمت‌های متفاوتی را در خصوص اخذ حق بیمه از نانوایان و کارگران شاغل در نانوایی‌های خلخال داده است که این عملی غیر‌قابل قبول است.
وی همچنین یادآور شد: علاوه بر آن شرکت گاز نیز در محاسبه قیمت گاز و سوخت مصرفی نانوایان رفتار دوگانه‌ای داشته و با محاسبه دو نوع قیمت از نانوایان اخذ مبلغ می‌کند.
این مسئول عمده مشکل نانوایان را در حوزه سوخت اعلام کرد و افزود: شرکت گاز باید در برنامه‌های خود نسبت به اخذ مبلغ سوخت از نانوایان تجدید نظر کند تا نانوایان نیز وظیفه خود را در قبال مردم به درستی انجام دهند.
معاون فرماندار خلخال همچنین به عملکرد نامناسب اداره کل تعاون روستایی خلخال در ارتباط با توزیع آرد در مناطق دور روستایی خلخال اشاره کرد.
این مسئول ادامه داد: مردم روستاها در مناطق دور باید از خدمات توزیع آرد بهره‌مند شوند که متاسفانه عملکرد ضعیف اداره تعاون روستایی در توزیع آرد در مناطق روستایی قابل قبول نیست.
وی همچنین خواستار توجه بیشتر اداره تعاون روستایی خلخال به روستاییان در حوزه تامین آرد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این جلسه 11 واحد نانوایی خلخال به جریمه نقدی یک میلیون و 650 هزار تومان محکوم و یک واحد نانوایی نیز لغو امتیاز شد.
عمده‌ تخلفات این نانوایان تعطیلی خودسرانه واحدهای نانوایی و کم‌فروشی عنوان شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول