اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

کرمانشاه دارای مرکز سوختگی خواهد شد

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمانشاه، گفت: به زودی مراحل برنامه ریزی احداث مرکز سوختگی کرمانشاه آغاز خواهد شد.

کرمانشاه دارای مرکز سوختگی خواهد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمانشاه، محمدرضا نیکبخت، گفت: به زودی مراحل برنامه‌ریزی احداث مرکز سوختگی کرمانشاه، یکی از نیاز‌های اصلی استان، آغاز می‌شود.
قائم مقام وزیربهداشت و آموزش پزشکی افزود: این مرکز در سه طبقه با حدود 3 هزار متر‌مربع با 50 تخت شامل 40 تخت بستری و 10 تخت BICU احداث خواهد ‌شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمانشاه، عنوان کرد: برای این پروژه، اعتباری معادل 80 میلیارد‌ ریال درنظر گرفته شده است که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین می‌شود.
نیکبخت از احداث این مرکز در جنب بیمارستان 515 تختخوابی امام رضا‌(ع) کرمانشاه، خبر داد و گفت: ما باید سعی کنیم بهترین امکانات را برای ارائه خدمات درمانی به مردم کرمانشاه و استان‌های همجوار به عنوان قطب درمانی غرب کشور فراهم کنیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول