اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در زمینه آموزش و مشاوره صورت گرفت؛

عقد قرارداد همکاری بین خراسان رضوی و دانشگاه تاجیکستان

خبرگزاری فارس: موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی و دانشگاه فنی تاجیکستان قرارداد همکاری منعقد کردند.

عقد قرارداد همکاری بین خراسان رضوی و دانشگاه تاجیکستان
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، امیر فرهادیان مدیر موسسه تحقیقات، آموزش و  مشاوره شهرداری‌های خراسان رضوی در حاشیه عقد قرارداد همکاری علمی بین این موسسه و دانشگاه فنی تاجیکستان اظهار داشت: این قرارداد نوعی همکاری تخصصی علمی به منظور بهره‌مندی متخصصان دو کشور از امکانات موجود در موسسات مرتبط با هر یک از دو طرف قرارداد است.
وی گفت: برپایه این قرارداد طرفین آمادگی اجرای دوره‌های آموزشی فوق لیسانس و دکترا در رشته‌های مورد نظر  و بر اساس سرفصل‌های درسی رسمی دو کشور را دارند.
مدیر موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری‌های خراسان رضوی در ادامه به تشریح اهداف مجموعه تحت مدیریت خود پرداخت و گفت: موسسات علمی و دانشگاه‌ها مظهر ارتقای سطح آگاهی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی انسان‌ها هستند.
وی افزود: پیوند میان فرهنگ و آموزش عالی حکایت از این دارد که نقش و وظیفه دانشگاه علاوه بر تولید علم و فن‌آوری، به حوزه‌هایی از قبیل حفظ و تقویت نقاط قوت فرهنگی، پیشبرد نوآوری فرهنگی، مدیریت تحول در فرهنگ و گفتگوی بین فرهنگی، نیز گسترش یافته است.
فرهادیان گفت: موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری‌های خراسان رضوی در همین راستا و به عنوان بخشی از سیستم آموزش عالی کشور، دو هدف گسترش علم و تمدن همزمان با حفظ ارزش‌های مورد انتظار از یک موسسه ایرانی- اسلامی و حرکت در راستای پیشرفت، تکامل، توسعه و ترقی را در دستور کار دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول