اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه آبپخش:

همه ملت ایران اسلامی بسیجی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: همه ملت ایران اسلامی بسیجی هستند.

همه ملت ایران اسلامی بسیجی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی ظهر امروز در آیین نماز وحدت‌بخش جمعه این هفته آبپخش با توصیه خود و حاضرین به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوای الهی یعنی انجام واجبات و دوری از محرمات و آنچه خداوند متعال به خاطر مضراتش ما را از انجام آن بازداشته است.
وی افزود: یکی از مواردی که حضرت باری‌تعالی انسان‌ها را از آن نهی کرده به هلاکت رساندن خویش با انجام محرمات و اعمال نهی‌ شده است.
رضایی ادامه داد: خداوند انسان‌های انفاق‌کننده و نیکوکار را دوست دارد ولی نباید با انفاق و بخشش خود را به خطر انداخته و خود را به هلاکت برسانیم.
امام جمعه آبپخش با بیان اینکه انسان باید همیشه خود را در محضر خداوند متعال ببیند، اذعان داشت: اگر همیشه انسان خود را در محضر خدا بیند، گناه نخواهد کرد و به سربلندی و سرافرازی خواهد رسید.
رضایی خاطرنشان کرد: مرگ همیشه در کمین انسان‌هاست و باید با توجه به این اصل مهم همیشه از انجام منکرات دوری کنیم تا هنگامی که زمان مرگ انسان‌ها فرارسید در حال گناه و معصیت نباشیم.
وی اضافه کرد: نباید هنگام معصیت خود را با وعده توبه و بازگشت از گناه از سرباز زدن از گناه بازداریم زیرا در این صورت انسان شرایط گناه و معصیت را برای خود فراهم کرده و با انجام معصیت و گناه خود را به هلاکت رسانده است.
این مسئول بیان داشت: انسان همواره باید میانه‌رو باشد و در هیچ شرایطی نباید خود را به هلاکت برساند و خداوند متعال انسان را از این کار نهی کرده و انسان را به سمت خیر و خوبی هدایت می‌کند.
خطیب جمعه آبپخش با اشاره بر اینکه خداوند برای انسان در اموالش حقوقی قائل است اظهار داشت: انسان از لحاظ شرعی اجازه فعالیت درباره ثلث اموالش را دارد زیرا آیندگان و خانواده فرد در اموالش حقوقی دارند.
رضایی با تبریک به مناسبت هفته بسیج اذعان داشت: اگر بخواهیم مصداق کاملی از اسلام، عشق به حضرت حق، عشق به دین مبین اسلام و مصداقی از تمامی خوبی‌ها را بیان کنیم باید در یک بسیجی آنها را جستجو کنیم.
امام جمعه آبپخش بیان داشت: امام خمینی در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی فرمودند امروز باید 20 میلیون ایرانی بسیجی داشته باشیم ولی امروز باید بگوییم همه ملت ایران اسلامی بسیجی هستند و 70 میلیون بسیجی در کشور وجود دارد.
رضایی گفت: ولایت‌مداری مهم‌ترین ویژگی یک بسیجی است و امروز بسیجیان با تبعیت از ولایت فقیه در برابر تمام دشمنان ایستاده‌اند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول