اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه خاورشهر:

بسیج نقطه قوتی برای نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خاورشهر با اشاره به جایگاه بسیج گفت: بسیج نقطه قوتی برای نظام است.

بسیج نقطه قوتی برای نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌صالح یاسینی در خطبه‌های نماز جمعه خاورشهر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: نیروهای متدین بسیجی امروز به نقطه قوتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شده‌اند. 
امام جمعه خاورشهر با بیان اینکه بسیج، امروز کاملا همپا با نیروهای متعهد و ارزشی انقلاب اسلامی در چارچوب نظام و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کند، افزود: در ارزش بسیج و نیروهای بسیجی همین بس که حضرت امام(ع) خود را بسیجی می دانند و به بسیجی بودن خود نیز افتخار می کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه تمام کشورهای اسلامی باید به فکر تشکیل یک بسیج مقتدر جهانی باشند تا این بسیج بتواند حاکمیت اسلام را در دنیا تثبیت کند، بسیجی بودن را در خدمت اسلام و مسلمین بودن معنا کرد و از آن به عنوان لشکر مخلص خدا یاد کرد.
‌یاسینی با اشاره به غیبت حضرت مهدی (عج) به عنوان انسان کامل عصر حاضر، تاکید کرد: حتی در نوشته‌های علمای بزرگ اهل سنت از جمله 'فخر رازی' به انسان کامل اشاره شده و آنها نیز معتقدند که امروز حضرت مهدی (عج) حیات دارد و در غیبت است و جامعه بشری نمی‌تواند خالی از انسان کامل باشد.
امام جمعه خاورشهر افزود: حکمت خداوند اقتضا می‌کند که یک انسان به عنوان انسان کامل الگو و سرمشق به بشریت ارائه دهد و اگر چنین الگویی برای بشریت وجود نداشته باشد، به مفهوم نقص نظام آفرینش است.
وی ادامه داد: محتوای غدیر پیام‌های متعددی را در خود دارد که نخستین آن ارتباط نبوت و امامت است و آنقدر این مساله مهم است که با بیان نکردن آن رسالت پیامبر (ص) ناقص می‌ماند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول