اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون وزیر راه خبر داد:

ساخت 22 هزار تخت بیمارستانی در کشور

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی از ساخت 22 هزار تخت بیمارستانی در کشور خبر داد و گفت: امسال این تخت‌های بیمارستانی تحویل داده می‌شوند.

ساخت 22 هزار تخت بیمارستانی در کشور
محمد جعفر علیزاده در حاشیه سفر خود به گیلان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت به وضعیت ساخت 54 بیمارستان در سطح کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در تمام استان‌های کشور بیش از 22 هزار تخت بیمارستانی در دست اجراست.
وی ادامه داد: برای این تعداد تخت بیمارستانی حدود 300 میلیارد تومان هزینه شده و امسال تحویل داده می‌شوند.
 
* اجرای 212 پروژه بزرگ در کشور

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی با اشاره به اینکه پروژه‌های زیادی در کشور در حال انجام است، اذعان داشت: ساختمان‌های ورزشی مانند استادیوم 50 هزار نفری اهواز از جمله پروژه‌های مهم است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی از اجرای 212 پروژه بزرگ با مجموع 2 میلیون و 600 هزار متر مربع در کشور خبر داد و گفت: تعمیر زندان‌ها و اماکن فرهنگی و ورزشی کشور از جمله این پروژه‌هاست.
علیزاده، احداث فرهنگستان علوم و علوم پزشکی تهران را از پروژه‌های مهم دانست و تصریح کرد: برای این فرهنگستان با مساحت 25 هزار متر زیربنا و 99 درصد پیشرفت فیزیکی 20 میلیارد تومان هزینه شده است.
 
* اجرای طرح توسعه حرم حضرت معصومه (س)

وی طرح توسعه حرم حضرت معصومه (س) را از دیگر پروژه‌های مهم ذکر کرد و ابراز داشت: برای طرح توسعه حرم مطهر 50 هزار متر مربع از بافت‌های فرسوده و نامناسب شهرداری قم خریداری می‌شود.
معاون وزیر راه، طرح توسعه را ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) عنوان کرد و افزود: در این طرح شبستان بزرگ حرم مطهر با 10 هزار متر مربع که بزرگ‌ترین شبستان کشور است، ایجاد می‌شود.
وی به ساخت حوزه علمیه در طرح توسعه حرم مطهر اشاره کرد و یادآور شد: در سفر مقام معظم رهبری به قم نسبت به ساخت این حوزه تاکید شده بود و به همین منظور احداث حوزه علمیه در دستور کار وزارتخانه قرار گرفت.
معاون وزیر راه، ساخت موزه و توسعه صحن را از دیگر موارد مهم در طرح توسعه حرم حضرت معصومه (س) برشمرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول