اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

اتوبوس‌رانی با کمبود جایگاه‌های CNG روبه‌رو است/شرکت گاز همکاری کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اتوبوس‌رانی اصفهان با کمبود جایگاه‌های CNG روبه‌رو است، گفت: هفته گذشته به دلیل اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت CNG، ناوگان اتوبوس‌رانی با مشکل مواجه شده بود.

اتوبوس‌رانی با کمبود جایگاه‌های CNG روبه‌رو است/شرکت گاز همکاری کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج رسولیها ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با تاکید بر اینکه با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و افزایش 30درصدی مسافران حمل و نقل عمومی لازم است حمایت‌های ویژه‌ای از سوی دولت به ناوگان اتوبوس‌رانی شود، تصریح کرد: هفته گذشته به دلیل اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت CNG، ناوگان اتوبوس‌رانی با مشکل مواجه شده بود که لازم است بین مدیریت شهری، مدیریت استان و شرکت گاز هماهنگی‌های لازم ایجاد شود، تا این وضعیت دوباره به وجود نیاید.
وی با اشاره به اینکه شرکت‌های اتوبوس زیان‌ده هستند، افزود: در گذشته دولت سهم 23درصد بیمه رانندگان اتوبوس‌های شرکت واحد را پرداخت می‌کرد، اما چند سالی است این سهم پرداخت نشده و بدهی اتوبوس‌رانی به تأمین اجتماعی روز به روز افزایش یافته و جریمه‌های عدم پرداخت نیز به این مبلغ اضافه شده است.

*نمایندگان نگاه جامعی به قانون حقوق مادام العمر مدیران داشته باشند
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تصویب قانون مادام‌العمر شدن حقوق مدیران سیاسی گفت: چند سال گذشته فاصله بین مدیرکل و مدیر و مسئولان رده پایین کم بود، اما امروز فاصله بین مدیرکل و مدیر افزایش یافته حتی فاصله بین وزارتخانه‌ها نیز زیاد است.
وی تاکید کرد: نمایندگان باید نگاه جامعی به این طرح داشته باشند و در قالب طرح دو فوریتی این مهم را اصلاح کنند.
حاج رسولیها در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی‌های شورای شهر پیگیری مصوبات و رفع نقاط ضعف و در صورت لزوم اصلاح مصوبات است، تصریح کرد: چندی پیش مصوبه نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی جاری به تصویب شورا رسید که یکی از بندهای آن افزایش 20درصدی نرخ در روزهای پنج شنبه است که با توجه به اعتراض والدین دانش آموزان باید در این بند مصوبه اصلاحاتی صورت گیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول