اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده انتظامی مراغه خبر داد:

دستگیری عاملان اخاذی از شرکت بیمه در مراغه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مراغه گفت: افرادی که با صحنه سازی یک تصادف قصد کلاهبرداری از بیمه را داشتند دستگیر شدند.

دستگیری عاملان اخاذی از شرکت بیمه در مراغه
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی، عیسی هاتفی اظهار داشت: اعضای باندی که با ایجاد تصادف‌های ساختگی از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری می‌کردند توسط پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
وی افزود: در پی بروز تصادفی مابین خودرو پیکان به رانندگی "الف-ق" با عابر پیاده به نام  "ه-م" در یکی از خیابان‌ها این شهرستان، پرونده تشکیل و مراحل قانونی طی و پس از تکمیل پرونده رای نهایی صادر می‌شود و پرونده به اجرای احکام برای اخذ دیه از بیمه ارسال می‌شود که بعد از ارسال پرونده اطلاعاتی در خصوص احتمال ساختگی بودن تصادف از طرف شرکت بیمه واصل می‌شود و پرونده برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی ارجاع می‌شود.
هاتفی گفت: کارآگاهان این پلیس تحقیقات وسیع و مستمری در این خصوص انجام داده و طرفین تصادف و شهود را احضار می‌کنند که آنها منکر ساختگی بودن تصادف می‌شوند، اما با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و با انجام تحقیقات گسترده و مکرر نهایتاً نسبت به بزه انتسابی اعتراف و اذعان می‌دارند تصادف ساختگی بوده و از قبل با همدیگر هماهنگ کرده بودند.
وی افزود: با راهنمایی متهمان سایر متهمان بنامان به عنوان عاملان اصلی و طراح موضوع دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده نامبردگان نیز به بزه انتسابی اعتراف و با حضور متهمان صحنه بازسازی شد.
هاتفی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده اذعان داشتند قبل از تصادف شخص "ه-م" را از ناحیه صورت و رسول نویدی نیز از ناحیه پا وی را به صورت کذایی مصدوم می‌کنند و سپس قرار بود پنج متر بعد از کوچه راننده خودرو با سرعت ترمز بزند و رد ترمز در زمین مشاهده شود. 
 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه اظهار داشت: افرادی که بعداً دستگیر شده بودند قرار گذاشته بودند یک میلیون تومان به "ه-م" که به عنوان مصدوم نقش داشته و 400 هزار تومان به راننده خودرو و مابقی را نیز فی مابین خود تقسیم کنند که پرونده امر پس از تکمیل به دادسرا معرفی و تمام متهمین با قرار قانونی روانه زندان شدند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول